וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כהן והמילטון הובילו את עירוני ר"ג ל-65:76 על הפועל חולון

המתאזרח (23) והרכז (22 ו-9 ריבאונדים) סידרו ניצחון רביעי רצוף על הסגולים במסגרת ליגת העל, בדרך למקום השני. 15 לדאוסון מנגד

תקציר כדורסל טורקי: סמסונספור - בשיקטאש 76:70/ספורט1

במשחק מהמחזור ה-10 בליגת העל שנערך הערב (שבת), עירוני רמת גן רשמה את הניצחון השני שלה ברציפות כאשר גברה בבית 65:76 על הפועל חולון בצורה משכנעת, ועקפה אותה בדרך למקום השני בטבלה. העולה מהלאומית עלתה למאזן של חמישה ניצחונות לעומת שני הפסדים, אחרי שהכניעה את הסגולים בפעם הרביעית ברציפות במסגרת הליגה הבכירה - שלוש הקודמות היו בשנים 2009-10.

מלבד דקות הגישושים בפתיחה, הקבוצה של שמוליק ברנר הוליכה למשך כל הערב ונשענה בעיקר על תצוגה נפלאה של המתאזרח ג'ורדן כהן, וגם על היכולת הנהדרת שגילה אלכס המילטון שנפצע ונזקק לטיפול לקראת הסיום. האורחת, שחסרה את ניב משגב הפצוע והאנס ואנוויין שלא נכלל בסגל, סבלה מערב התקפי רע מאוד שכלל 35.5% ל-2 (16/37), 24% ל-3 (6/25) ו-62.5 מהקו (15/24), ולא הצליחה להמשיך במומנטום מהניצחון על אוסטנד בסדרת הפלייאין של ליגת האלופות לפני שלושה ימים. ביום שלישי תנסה חולון לסגור 0:2 על הבלגים בדרך לטופ 16.

שחקן עירוני רמת גן אלכס המילטון מעל שחקן הפועל חולון שון דאוסון. גיא ביטמן, באדיבות מכבי עירוני רמת גן, אתר רשמי
אלכס המילטון קולע מעל שון דאוסון/אתר רשמי, גיא ביטמן, באדיבות מכבי עירוני רמת גן

קלעו לעירוני רמת גן: ג'ורדן כהן 23 (3/5 ל-3), אלכס המילטון 22 (9 ריבאונדים, 3 חטיפות), כרם משעור ואדם אריאל 8 כל אחד, ג'יי פי טוקוטו 6, יובל שניידרמן 5, בניה סרור ויהל מלמד 2 כל אחד.

קלעו להפועל חולון: שון דאוסון 15, דיאנדרה ברנס 14 (6 אסיסטים), דרו קרופורד 12, ג'סטין סמית 9 (6 ריבאונדים), סי ג'יי האריס 8, יותם חנוכי 4, נתנאל ארצי 3.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן עירוני רמת גן אדם אריאל מול שחקן הפועל חולון יותם חנוכי. גיא ביטמן, באדיבות מכבי עירוני רמת גן, אתר רשמי
אדם אריאל עובר את יותם חנוכי/אתר רשמי, גיא ביטמן, באדיבות מכבי עירוני רמת גן

רבע 1:

חולון עלתה ל-0:5 מדאנק של סמית' ושלשה של דאוסון, אבל המילטון הוביל את הביתיים למהפך ו-5:7, ואחרי שלשה של האריס בצד השני, רמת גן הגיבה בריצת 2:9 ועלתה ליתרון 10:16 שאילץ את שרף לבקש פסק זמן. ברנס וסמית' צימקו את ההפרש בנקודה, לפני שהמילטון סגר את הרבע עם הסל שקבע 14:20 למארחת.

רבע 2:

למרות נקודת עונשין של חנוכי וסל של דאוסון, המילטון מסר אסיסט למשעור ודייק פעמיים מהקו כדי לשמור על הפער, לפני שמשעור הגדיל אותו ל-9. האריס קירב את חולון במהלך של סל ועבירה, כהן החזיר בשלשה, הטבעה של סמית' ושלשה של קרופורד הקטינו ל-29:25. המילטון קלע מחוץ לקשת את נקודתו ה-12, דאוסון החליף סלים עם כהן, קרופורד עם קליעת עונשין וברנס בשלשה הורידו למינוס 3. כהן חצה את רף הדו-ספרתי, ברנס צימק מהקו ל-36:32 בתום המחצית.

שחקן עירוני רמת גן בניה סרור. יואב ניסנבאום, באדיבות מכבי עירוני רמת גן, אתר רשמי
בניה סרור מטביע/אתר רשמי, יואב ניסנבאום, באדיבות מכבי עירוני רמת גן

רבע 3:

המילטון המשיך מהיכן שעצר לפני ההפסקה, חנוכי הגיב בשלשה ודאוסון קירב את הסגולים להפרש של 2, אלא שסל של אריאל, שלשה של שניידרמן ומהלך של סל ועבירה של המילטון פתחו פער דו-ספרתי ראשון במשחק - 36:46. חנוכי הגיב עם מהלך 3 נקודות משלו, ברנס דייק מחצי מרחק וארצי עלה על הלוח כדי לסגור ריצת 0:7, רמת גן ירדה לפסק זמן וחזרה עם סל של כהן ושלשה של אריאל. האריס קלע 2 והוסיף אסיסט לסמית' שקלע, סחט עבירה והוסיף נקודת בונוס - 51:48. המילטון תיקן החטאה וכהן תרם עוד 2 מהקו, ואחרי סל של ברנס, המתאזרח ירה מחוץ לקשת כדי להעלות את רמת גן ל-51:58 בסיום שלושה רבעים.

רבע 4:

טוקוטו קלע 2 ראשונות, דאוסון הגיב בסל ועבירה אבל האמריקאי הוסיף קליעה מחצי מרחק. דאוסון ענה הפעם בשלשה, כהן דייק פעמיים מהקו והמילטון החזיר את ההפרש ל-10. כהן צלף מרחוק והמילטון ועשה את זה 56:70, דאוסון וברנס קיוו להשאיר את האורחת במשחק אבל שניידרמן קלע אחרי ריבאונד התקפה ובהמשך סידר למשעור סל שהעלה את רמת גן לפלוס 15. ברנס וטוקוטו החליפו סלים, קרופורד קלע לפרוטוקול בלבד. בסיום, 65:76 לעירוני רמת גן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully