וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיאס סידר לריאל מדריד ניצחון בגביע, החגיגה הייתה כולה של ארנדינה

הבלאנקוס ניצחו 1:3, דיאס כבש, בישל וסידר פנדל, אבל המארחת מהליגה הרביעית התרגשה כשחגגה שער מצמק. ממפיס העלה את אתלטיקו לשמינית גמר גביע המלך, גם ג'ירונה שם

תקציר: ארנדינה - ריאל מדריד 3:1 (גביע המלך)/ספורט1

שלב 32 האחרונות בגביע המלך הספרדי יצא לדרך הערב (שבת) עם ניצחונה של אתלטיקו מדריד 1:3 בחוץ על לוגו מהליגה השלישית. לאחר מכן, ג'ירונה הכניעה 0:2 את אלצ'ה מליגת המשנה. מחזיקת הגביע ריאל מדריד החלה את מסע ההגנה על התואר במגרשה של ארנדינה מהליגה הרביעית, וניצחה 1:3.

ארנדינה - ריאל מדריד 3:1

ריאל מדריד, מוליכת הליגה הספרדית, פגשה את הקבוצה שמדורגת אחרונה בליגה הרביעית. בין הקבוצות מפרידים 80 מקומות, אבל בגביע כמו בגביע, זה לא מבטיח כלום, ואכן במחצית הראשונה ריאל התקשתה במגרש הקטן והדשא הגרוע, והקבוצות ירדו לחדרי ההלבשה ב-0:0.

במחצית השנייה זה השתנה, כאשר ברהאים דיאס סחט פנדל בקצה הרחבה וחוסלו כבש מהנקודה הלבנה (54). דיאס הכפיל אחרי דקה (55) בבעיטה מדויקת, ובישל את השלישי לרודריגו שנכנס מחליף (90+1). עם זאת, הקהל הצליח בכל זאת לצאת בצהלה ולחזור הביתה עם חיוך, כאשר נאצ'ו כבש שער עצמי בתוספת הזמן (90+2) ואיפשר למארחת לצמק עם גול של כבוד מול מועדון הפאר ממדריד. המאמן המקומי מיהר ללחוץ יד לאנצ'לוטי, וזה כל מה שהמארחת יכולה הייתה לבקש.

צפו בניצחון של אתלטיקו מדריד

תקציר גביע ספרדי: לוגו - אתלטיקו מדריד 3:1/ספורט1

לוגו - אתלטיקו מדריד 3:1

שלושה ימים אחרי ההפסד הדרמטי 4:3 לג'ירונה שהיה גם הפסד החוץ הרביעי ברציפות שלה בליגה, אתלטיקו חזרה קצת לחייך עם ניצחון בגביע. אבל גם זה לא היה פשוט. אנחל קוראה הארגנטינאי כבש מקרוב אחרי הכנה של חאבי גלאן כבר בדקה השנייה, אבל לאנדרו אנטונטי, חלוץ נבחרת פוארטו ריקו, זרק בקלות את צ'לאר סויונג'ו והכניע את יאן אובלק עם שוויון מפתיע בדקה ה-39. מי שנחלץ לעזרת דייגו סימאונה היה ממפיס דפאי, שקיבל הזדמנות בהרכב ובדקה ה-66 החזיר את היתרון במבצע אישי ושבר בצורת שנמשכה מאז סוף אוגוסט (גם נעדר כחודשיים וחצי בגלל פציעה). ההולנדי השלים צמד בדקה ה-74 עם טיל בסיבוב אחרי הכנה של המחליף מרקוס יורנטה, וסגר את הסיפור.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ממפיס דפאי שחקן אתלטיקו מדריד כובש לרשת לוגו. Quality Sport Images, GettyImages
יופי של ביצוע. ממפיס דפאי כובש את שערו השני/GettyImages, Quality Sport Images

אלצ'ה - ג'ירונה 2:0

דיילי בלינד כבש לפני שלושה ימים את שערו הראשון במדי ג'ירונה, ב-3:4 הגדול על אתלטיקו. הערב הוא בכלל היה אמור לנוח נגד היריבה מליגת המשנה, אבל פציעה של אריק גרסיה הקפיצה את הבלם ההולנדי למגרש בדקה ה-30, ו-7 דקות אחר כך, בלינד מצא את הרשת משחק שני ברציפות והעלה את האורחת ליתרון. יאן קואוטו הכפיל (67) והעניק לקטלאנים ניצחון מספר 12 ב-14 המשחקים האחרונים בכל המסגרות.

דיילי בלינד חוגג עם שחקני ג'ירונה. Francisco Macia/Quality Sport Images, GettyImages
נהיה סקורר. דיילי בלינד/GettyImages, Francisco Macia/Quality Sport Images

ראשון בגביע הספרדי:

בורגוס - מאיורקה (13:00, ספורט2)
אמורבייטה - סלטה ויגו (13:00, ספורט4)
אוניוניסטאס דה סלמנקה - ויאריאל (19:00, ספורט3)
אייבר - אתלטיק בילבאו (20:00, ספורט3)
ברבסטרו - ברצלונה (22:00, ספורט3)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully