וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

0:12 בגביע הצרפתי: ליל לא ריחמה על היריבה הקטנה ממרטיניק

ז'גרובה כבש שלושער ויאזיג'י, דייויד והראלדסון הוסיפו צמדים מול גולדן ליון הקטנה. ניס עברה רק בפנדלים, ברסט עלתה שלב עם 0:1 על אנז'ה, לוריין הודחה

תקציר: ניס גוברת על אוקזר בפנדלים ועולה לשב בגביע הצרפתי/ספורט1

הסיבוב התשיעי בגביע הצרפתי סיפק הערב (שבת) תוצאה אסטרונומית עם ניצחונה של ליל 0:12 על קבוצת גולדן ליון המגיעה מהאי מרטיניק שנמצא בים הקריבי ובשליטה צרפתית. שתי הקבוצות נמצאות במקום החמישי בליגה שלהן, אבל ההבדלים כמובן עצומים ומי שנהנה בעיקר היה הקוסוברי אדון ז'גרובה שסיפק שלושער ושני בישולים. יוסוף יאזיג'י, ג'ונתן דייויד והאקון ארנאר הראלדסון כבשו צמדים וטיאגו סנטוס השלים.

ברסט, שמקדימה את ליל בשלוש נקודות ונמצאת במפתיע במקום הרביעי בטבלה, עברה שלב בגביע עם 0:1 ביתי על אנז'ה, מוליכת הליגה השנייה. החלוץ האורוגוואי מרטין סטריאנו הכריע בדקה ה-63 והמשיך את עונת הקאמבק המרשימה של מאמנו אריק רואה.

לוריין, שעוברת עונה רעה בליגה הבכירה, הודחה מהגביע בידי סושו שמשחקת בליגה השלישית. אורליאן פלון בן ה-19 העניק ללוריין יתרון בדקה ה-34, אבל אלכס דהו השווה בדקה ה-69 ואיסוף מקאלו הפך עם פנדל בתוספת הזמן וקבע 1:2 דרמטי.

ניס, שלפני חודשיים הוליכה את הליגה, אבל הגיעה הערב אחרי חוסר יציבות בששת המחזורים האחרונים, עברה רק בפנדלים את אוקזר מהליגה השנייה. הקבוצה מהריביירה ניצחה 2:4 בדו-קרב הבעיטות מהנקודה הלבנה, אחרי 0:0 ב-90 הדקות.

יוסוף יאזיג'י (מימין) עם אדון ז'גרובה שחקני ליל חוגגים. SAMEER AL-DOUMY/AFP, GettyImages
ליל התחילה את 2024 עם חגיגת שערים. יוסוף יאז'יג'י עם אדון ז'גרובה/GettyImages, SAMEER AL-DOUMY/AFP

נאנט, מחזיקת הגביע מ-2022 שבעונה שעברה הובסה בגמר 5:1 על ידי טולוז, הביסה אמש 1:4 בחוץ את פו מליגת המשנה והמשיכה לשלב 32 האחרונות. גם קלרמון עברה בזכות 1:3 בפנדלים על מץ בחוץ (1:1 ב-90 דקות).

משחקים נוספים:

אמיין - מונפלייה 2:1

אבואן - שטרסבורג 4:0

  • עוד באותו נושא:
  • ליל
  • ברסט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully