וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלאפ: "היינו צריכים לקבל החלטות קשות, ומהר. האיכות הפתיעה אותי"

6.1.2024 / 18:00

עוזר מאמן מכבי תל אביב, שיעמוד על הקווים מול חדרה בגלל הרחקתו של רובי קין, דיבר על השינויים שעשה הצוות, חלוקת העבודה, הבחירה במועדון והבצורת של זהבי

תקציר: מ.ס. אשדוד - מכבי תל אביב 4:1/ספורט1

מכבי תל אביב רוצה להמשיך ברצף הניצחונות המרשים שלה לפני משחק העונה מול מכבי חיפה ביום רביעי, ומחר (ראשון, 20:00, ספורט4) תארח את הפועל חדרה. רובי קין ספג עונש הרחקה בעקבות איחור שלישי של השחקנים בעלייה לכר הדשא (במשחק מול הפועל חיפה) ולכן מי שיעמוד על הקווים הוא עוזר המאמן רורי דלאפ. "רובי לא חושש לתת מנהיגות לאנשים אחרים, אם זה אני, או מאמן שוערים או דייב כי רק אחד יכול לעמוד ולחלק הוראות", אמר האירי. "אם לרובי היה אגו הוא לא היה מסכים לנו להעביר הוראות. הוא יחסר על הספסל, אבל נדע לקבל ממנו הוראות אם צריך, יש לו חלק מאסיבי במה שהושג במועדון עד כה, אני עדיין לא מבין את החוק שבגינו הוא מורחק, אבל זה חלק מהחוקים של המשחק כאן. זה לא אידיאלי, אבל אפשר לעבור את זה".

על המטרה הראשית של הצוות החדש: "האתגר הכי גדול היה להכיר מהר את חדר ההלבשה ומי יילך איתנו ומי לא. זה לא הופך את מי שלא לשחקן לא טוב, אבל היינו צריכים לקבל החלטות קשות ומהר. היינו צריכים לוותר על חלק מהשחקנים ולהחליף אותם בשחקנים עם איכות טובה יותר ואופי טוב יותר, יש לנו חדר הלבשה חזק, קבוצה חזקה, יש חבר'ה צעירים שהיו צריכים קצת יותר ביטחון כדי להפוך מבחורים שקטים לכאלה שעושים יותר רעש. אנחנו אוהבים לראות אימונים חיים, עם תשוקה, עם הנאה, זו הייתה המטרה כשהתחלנו".

עוזר המאמן המשיך: "מהר מאוד הבנו שיש פה קבוצה טובה מאוד, אם אהיה כן, האיכות הפתיעה אותי כאשר הגעתי. ההזדמנות הראשונה והיחידה שלי לשפוט את מכבי תל אביב הייתה כששיחקתי נגדה סטוק והם היו טובים אז, אבל לא היה לי שום היכרות אמיתית. הכרתי כמה שחקנים צעירים שמשחקים פה, כמה מהשחקנים הבכירים כמו דור פרץ, ערן זהבי ושרן ייני, אבל את איכות הסגל באופן כללי לא הכרתי והם הפתיעו אותי לחיוב. הבנו אחרי כמה אימונים שיש פה קבוצה שמסוגלת לעשות את מה שעשינו עד עכשיו. יש עוד דרך ארוכה ללכת. אי אפשר להיות שאננים. יש לנו משימה לעמוד בה, לשמור על המומנטום שבנינו. המשחק מול חדרה משמעותי מאוד מבחינתנו".

רורי דלאפ עוזר מאמן מכבי תל אביב. יניב טוכמן
"היה לי קל לקבל את ההחלטה להגיע". רורי דלאפ/יניב טוכמן

על ההגעה לישראל: "תמיד הייתי פתוח לאפשרות שאגיע למצב שאהיה מחוץ לפרמייר ליג. לפעמים צריך לקחת הזדמנות וסיכון, וזה מה שקרה כאשר בן ורובי הציעו לי את התפקיד בקיץ. לא היה בי שום היסוס. הכרתי את הקהל, את המועדון, ראיתי אותם ממקור ראשון ולכן היה לי קל לקבל את ההחלטה לבוא לפה".

על התפקיד שלו: "רובי קין נותן לנו כצוות מרחב, אנחנו דוחפים אנשים, שחקנים. באנו לשפר את כולם, גם את שרן וערן שמכירים את המשחק היטב, אבל המטרה זה לא רק שרוי רביבו ישתפר, אלא כולם. אני עוזר לשרן, רובי עובד עם ערן. רובי רוצה שכולם ישתפרו ולא משנה באיזה גיל הם. זוהי עבודה קשה מאחורי הקלעים, הרבה וידאו, הרבה תוכן אישי, אבל רואים את הפירות על הדשא. "אני מנסה להימנע כבר מהוצאות החוץ הארוכות האלה. אנחנו יכולים להשתפר כמובן. אני לא לוקח אחריות על זה. לרוי רביבו יש זריקה טובה, אבל יש שם מקום לשיפור".

על ההשתחררות מהתלות בזהבי: "ערן זהבי לא כבש שלושה משחקים, אבל זה חיובי שהצלחנו לנצח ושחקנים אחרים נכנסו לתמונה וכבשו. דיברתי עם דור פרץ, גבי, דן ביטון ועידו שחר בתחילת העונה ואמרנו להם - נצטרך שערים מכם. אם אנחנו רוצים אליפות, נצטרך את הגולים שלכם גם. ברור שהמטרה היא תמיד החלוץ, אבל יש עוד שחקנים שצריכים לכבוש והם עושים את זה. דור תורג'מן נכנס ועושה את זה. הייתי עם אלן שירר אחרי כמה משחקים שהוא לא כבש והוא לא הסכים לדבר עם אף אחד עד שהוא יכבוש, ואז בסוף בא שלושער ששבר את הרצף הזה. שלושה משחקים זה כלום. ערן היה אדיר עד כה העונה ואני בטוח שהוא ישכח מהמשחקים האלה מהר מאוד".

על הפועל חדרה: "אין משחקים קלים בליגה הזאת. היו לנו משחקים מאוד קשים והצלחנו לצאת משם עם 0:1 או 1:2, אנחנו מסתכלים על חדרה, לא צפיתי בשום וידאו של חיפה עד כה, זה לא יוזכר בכלל. הכול יהיה בנוגע להפועל חדרה ולוודא שניקח שם את הנקודות מול הקהל שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully