וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דולגופיאט לקראת המכירה הפומבית: "צריך לקבל את התרומה הנדיבה ביותר"

עודכן לאחרונה: 6.1.2024 / 13:02

המכירה תתחיל ביום ראשון, הסכום ההתחלתי לרכישת מדליית הזהב מאליפות העולם עומד על 100 אלף דולר, ויועבר במלואו לסיוע ליישובי העוטף: "מודה למי שפרגן לי, אבל זה רק חצי מהדרך. כך אני מביע תודה והערכה למדינת ישראל"

ארטיום דולגופיאט לקראת המכירה הפומבית של מדליית הזהב שלו/יח"צ

המכירה הפומבית של מדליית הזהב בה זכה ארטיום דולגופיאט באליפות העולם ב-6 באוקטובר תועמד מחר (ראשון) למכירה פומבית באתר המכירות פעם שלישית, כשכל הכנסותיה יועברו לסיוע עבור יישובי העוטף.

הסכום ההתחלתי לרכישת המדליה עומד על 100 אלף דולר, ויועבר במלואו לקרן שורש המתמקדת בסיוע לישובים כיסופים, ניר עוז, כפר עזה, משמר הנגב, בארי ושדרות.

"הפרסומים בכל המדיות והערוצים והתגובות שקיבלתי ריגשו אותי מאד ואני מודה לכל מי שפירגן לי על התרומה", אמר דולגופיאט, "אבל זה היה רק חצי מהדרך, כי עכשיו צריך לקבל את התרומה הנדיבה ביותר עבור התושבים המפונים של עוטף עזה, עבורם אני נפרד מהמדליה. אני זוכר את עצמי על פודיום המנצחים, עטוף בדגל ישראל עם סרטים שחורים ודמעות חונקות לי את הגרון. כמו כל הישראלים, היום המטלטל הזה ילווה אותי כל חיי. אני מרגיש שבאמצעות מכירת המדליה שהיתה בשבילי חלום, אני מצליח להתמודד עם אותו היום ולהביע תודה והערכה למדינת ישראל".

המתעמל הישראלי ארטיום דולגופיאט. גלי להב,
מחווה מרגשת. דולגופיאט/גלי להב

דוד שרז מייסד קרן שורש אמר: "אני מברך על היוזמה האצילית של ארטיום דולגופיאט ומקווה שאכן נגייס סכום משמעותי שיאפשר לנו להמשיך בתמיכה למפונים מהעוטף ומהצפון שנמצאים כבר למעלה מ-90 יום מחוץ לבתיהם. עזרו לנו לאפשר להם להרגיש בבית באשר הם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully