וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל עד גיל 20 בכדורעף ניצחה את סלובקיה במוקדמות אליפות אירופה

שחקניו של נעם כץ רשמו 0:3 נאה, ניצחון על סלובניה יעלה אותם למשחק הגמר של המוקדמות, שניצחון בו יבטיח העפלה אוטומטית לאליפות אירופה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 5.1/ספורט1

נבחרת ישראל עד גיל 20 גברה אמש (שישי) 0:3 (15:25, 14:25, 19:25) על סלובקיה במוקדמות אליפות אירופה הנערכים בפוחוב שבסלובקיה. במשחק הצטיין שי ליברמן עם 21 נקודות, ניקיטה מרון עם 9 נקודות והמוסר יובל טלמור שהיה פשוט מצויין.

בעקבות הניצחון מבטיחה הנבחרת לפחות את העפלתה לשלב הבא של המוקדמות לקראת אליפות אירופה שתערך בקיץ. ישראל שיחקה שלושה משחקים בבית המוקדם: ניצחה את לוקסמבורג במשחק הראשון, הפסידה לנבחרת קרואטיה במשחק השני וכאמור ניצחה אתמול את המארחת מסלובקיה.

בטורניר המוקדמות משתתפות שמונה נבחרות, כאשר הראשונה מעפילה אוטומטית לאליפות וארבע הנבחרות אחריה עוברות לשלב המוקמת הבא. לאחר הניצחון אמר נעם כץ מאמן הנבחרת: "ניצחון נהדר שלנו במשחק מכריע מול נבחרת טובה וקהל ביתי. אני גאה בשחקנים על המשחק הבוגר והאחראי שהעלה אותנו לשלב הבא. אנחנו מקדישים את הניצחון למארק רורה שלא יצא לטורניר בגלל פציעתו אבל מהווה חלק בלתי נפרד מהנבחרת".

נבחרת ישראל בכדורעף עד גיל 20. איגוד הכדורעף, אתר רשמי
ניצחון יפה לנבחרת עד גיל 20/אתר רשמי, איגוד הכדורעף

שי ליברמן שחקן הנבחרת הוסיף: "לאחר שהפסדנו אתמול לנבחרת קרואטיה, דיברנו כולנו וידענו מה אנחנו היינו יריכים לעשות כדי לנצח היום. הגענו ועבדנו מאוד יפה על המגרש, נלחמנו על כל כדור ורק עלינו רמה ככול שהמשחק התקדם. מחר יש לנו משחק קשה נגד סלובניה, צריכים להישאר צנועים ולדעת שעוד לא עשינו כלום". המשחק הבא של ישראל ייערך מול סלובניה בשעה 19:30. ניצחון יעלה את ישראל למשחק הגמר של המוקדמות שניצחון בו יבטיח את העפלתה האוטומטית לאליפות אירופה.

נבחרת הנשים של ישראל עד גיל 20 הפסידה במשחק האחרון בבית המוקדם לנבחרת המקבילה מסלובקיה 3:0 (25:8, 25:11, 25:18) והיא ממשיכה למשחקי הדירוג.

  • עוד באותו נושא:
  • כדורעף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully