וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חג'ג' בספק, רפאלוב צפוי לחזור להרכב מכבי חיפה מול הפועל ירושלים

אחרי המעידות האחרונות, האלופה יודעת: "אסור לתת לזה להפוך לכדור שלג". אופטימיות אצל הירושלמים: "תמיד טובים נגדם, אפשר לנצח" (א', 20:30)

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 1:2 על הפועל ירושלים/ספורט1

מכבי חיפה

אחרי שתי תוצאות תיקו שהרחיקו אותה עד כדי 10 נקודות ממכבי תל אביב, וכדי שמשחק העונה ביום רביעי עוד יהיה רלוונטי, מכבי חיפה מקווה לשחרר לחץ בעזרת ניצחון ביתי מחר (ראשון, 20:30) על הפועל ירושלים. המאמן מסאי דגו יגיע עם סגל חסר מאוד. אל הפצועים דולב חזיזה ואריק שוראנוב מצטרפים גם דניאל סונדגרן שסובל מקרע בשריר הירך האחורי וגם עילאי חג'ג' שנמצא בספק למשחק, כמו גם רמי גרשון שעדיין לא כשיר במאת האחוזים.

ליאור רפאלוב צפוי לחזור להרכב כשההתלבטות העיקרית היא לגבי המערך בו ישחקו הירוקים. גם פייר קורנו צפוי לפתוח הפעם, לאחר שנכנס כמחליף ב-2:2 מול הפועל פתח תקוה. "ברור לנו שזה משחק קריטי" אמר שחקן בקבוצה. "היינו בתקופה מצוינת ושתי תוצאות התיקו קטעו את זה. אסור לתת לזה להפוך לכדור שלג".

פייר קורנו שחקן מכבי חיפה בחימום. מאור אלקסלסי
גם הוא אמור לפתוח. פייר קורנו/מאור אלקסלסי

הפועל ירושלים

עם המון ביטחון ואמונה, הפועל ירושלים יוצאת לחיפה במטרה להמשיך את התקופה המצוינת שלה. 13 נקודות מתוך 15 בחמשת המשחקים האחרונים, יחד עם הירידה ביכולת של האלופה עשו את שלהם, ושחקנים בקבוצה אומרים: "אנחנו רוצים להגיע לפלייאוף העליון וצריכים את הנקודות. כולם יודעים מי זאת מכבי חיפה, אבל אנחנו תמיד טובים נגדה ומסוגלים לנצח, למרות שבכל תפקיד יש שם כוכב כדורגל".

זיו אריה עדיין לא תרגל את ה-11 לקראת המשחק, כאשר המאמן יבצע שינויים בשל עומסים והפציעה של סדריק דון. המאמן החמיא לשלישייה הקדמית והמחליפים שנכנסו על העבודה מול מכבי פתח תקוה, ואף ציין כי: "לא היה לי ספק למה אתם מסוגלים ושהשערים יגיעו, כולם כאן איכותיים".

בנוגע לאדבאיו אדליי, שלא נכלל בסגל הסופי של ניגריה לאליפות אפריקה, במועדון לא פוסלים את האפשרות למכור אותו אם וכאשר תגיע הצעה טובה. גם אם לא יימכר, כלל לא בטוח שימשיך לעונה נוספת כשבמועדון יש מי שחושב כי הקשר בין הצדדים הגיע למיצוי.

עוד בוואלה!

דיווח ברוסיה: לוקומוטיב מוסקבה הציעה 2 מיליון יורו על סק

לכתבה המלאה
אדבאיו אדליי שוער הפועל ירושלים. ברני ארדוב
הקשר הגיע למיצוי? אדבאיו אדליי/ברני ארדוב

טריוויה

* הפועל ירושלים הייתה הקבוצה היחידה שניצחה פעמיים את האלופה בעונה שעברה. במחזור החמישי היא קטעה לה את המאזן המושלם עם 0:3 מהדהד בטדי (צמד של אופק ביטון) ובפלייאוף העליון הייתה הראשונה שהפכה מולה פיגור לניצחון, כאשר אותו ביטון קבע 1:2 ביתי בדקת הסיום.

* מכבי חיפה מגיעה אחרי שתי תוצאות תיקו. שלוש כאלה ברצף לא היו לה בליגה מאז אפריל 2016, אז סיימה ב-3:3 מול בני סכנין בבית, 1:1 מול הפועל באר שבע בחוץ ו-0:0 מול מכבי תל אביב בבית.

* מכבי חיפה ברצף של 25 משחקי בית ללא הפסד בליגת העל (22 ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו), מאז ה-3:1 למכבי תל אביב במאי 2022.

* הפועל ירושלים השיגה 13 נקודות מ-15 האחרונות, אחרי שצברה שתי נקודות בלבד בתשעת מחזורי הפתיחה.

הרכבי הקבוצות

שופט: עידן לייבה
אצטדיון: חיפה
קהל: 14432

בהמשך המחזור ה-15:

שני, 19:00: מכבי פתח תקוה - הפועל חיפה
שני, 20:00: בית"ר ירושלים - מ.ס. אשדוד (ספורט1)

משחק השלמה מהמחזור השביעי:

רביעי, 20:30: מכבי תל אביב - מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully