וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת גן רוצה לנצל את העייפות של חולון, ואנווין יקבל מנוחה

הקבוצה של שמוליק ב רנר תוכל לעקוף את הסגולים שחזרו אחרי הניצחון על אוסטנד. קצב ההחלמה של ניב משגב איטי מהצפוי (שבת, 19:20)

תקציר ניצחונה של הפועל תל אביב על בי סי וולבס, 80:89 ביורוקאפ/ספורט1

משחקי ליגת העל בכדורסל יימשכו מחר (שבת, 19:20) באולם זיסמן ברמת גן, שם תארח עירוני רמת גן את הפועל חולון. רמת גן מגיעה למשחק מהמקום החמישי עם ארבעה ניצחונות ושני הפסדים ואילו חולון מדורגת במקום השני עם שלושה ניצחונות והפסד בודד. זה המפגש ה-62 בכל הזמנים בליגה הראשונה בין הקבוצות, כשרמת גן מנצחת בשלושת המפגשים האחרונים.

בעירוני רמת גן הצליחו בשבוע שעבר לעצור מעט את התקופה הפחות טובה שעברה על הקבוצה עם ניצחון ביתי על הפועל עפולה. לחבורה של שמוליק ברנר היה יותר משבוע להתכונן לסגולים ולהכשיר את השחקנים שסבלו מפציעות, כשהם מאמינים שהטריות שלהם לעומת העומס שיש על חולון הוא יתרון לקראת ההתמודדות.

"הייחודית שלנו היא הקבוצתיות", אמר אלכס המילטון לקראת המשחק, "בכל ערב נתון יכול שחקן זה או אחר לתת הופעה גדולה, מה שהופך אותנו לקבוצה מסוכנת. ראיתי העונה משחק ליגה אחד בלבד של הפועל חולון ומספר משחקים בזירה האירופית. זוהי קבוצה ששחקניה יודעים כיצד לשחק ומה נדרש מהם".

אלכס המילטון, שחקן מכבי עירוני רמת גן. שקד אבן, באדיבות מכבי עירוני רמת גן, אתר רשמי
רמת גן תעקוף את חולון? המילטון/אתר רשמי, שקד אבן, באדיבות מכבי עירוני רמת גן

בהפועל חולון חזרו ביום חמישי לישראל מרוצים מאוד מהניצחון שהשיגו על אוסטנד במשחק הראשון בסדרת הפלייאין של ליגת האלופות. החבורה של עמית שרף רחוקה ניצחון אחד משלב הטופ 16, והיא תרצה לעשות את זה כבר במשחק השני בבלגיה ביום שלישי.

חולון תופיע גם למשחק הקרוב ברמת גן, וגם למשחק בבלגיה, ללא ניב משגב שנפצע לפני כחודש וקצב החלמתו איטי מהצפוי. מי שעוד לא יירשם למשחק הוא הבלגי האנס ואנווין שיקבל מנוחה. בחולון ימריאו מיד לאחר המשחק לצרפת ומשם יקחו אוטובוס לאוסטנד, כשיגיעו לעיר הבלגית כבר ביום ראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully