וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתות לחלון ההעברות? תומר חמד לא זומן לסגל הפועל באר שבע

5.1.2024 / 18:11

עם פתיחת החלון של ינואר, החלוץ שממעט לשחק העונה לא יתלבש מול בני ריינה בניגוד לכל המשחקים האחרונים שבהם היה לפחות על הספסל. גם פליטר לא יהיה בסגל של ברדה

תקציר: הפועל חדרה - הפועל באר שבע 2:0/ספורט1

תומר חמד לא זומן לסגל הפועל באר שבע למשחק מחר (שבת, 15:00, ספורט4) מול מכבי בני ריינה. החלוץ הוותיק כמעט שאינו משותף באחרונה, אבל בכל המשחקים התלבש וישב על הספסל. הוא נכנס כמחליף לפני שבוע בדקה ה-89 מול מ.ס אשדוד ולפני חודש נכנס כמחליף מול בני סכנין. אלה היו שתי ההופעות היחידות שלו בליגת העל העונה, ובהן לא כבש ב-33 דקות בלבד. המשחק היחיד בו פתח בהרכב העונה בכל המסגרות היה מול מכבי נתניה בגביע הטוטו.

לקראת המשחק הביתי מחר בטרנר החליט אליניב ברדה להשאיר את חמד מחוץ לסגל, אולי גם כדי לאותת לו לקראת פתיחת חלון ההעברות במהלך השבוע הקרוב שכדאי לו לחפש קבוצה אם הוא רוצה לשחק עד סוף העונה. כזכור ניהל חמד בתחילת העונה מגעים עם מ.ס. אשדוד שרצתה אותו, אבל לבסוף הוא החליט להישאר בהפועל באר שבע, אף שידע כי הוא החלוץ הרביעי בקבוצה. חמד עדיין מחשיב את עצמו כאחד החלוצים הטובים בארץ והוא מכוון לקבוצה גדולה. הוא היה רוצה, למשל, לעבור להפועל תל אביב אבל בשלב הזה, אין מהלך כזה.

תומר חמד הפועל באר שבע. דני מרון
רואה מעט מאוד דשא העונה. חמד/דני מרון

שחקן נוסף שייצא מהסגל, מלבד חמד, הוא ניב פליטר שבאחרונה אפילו פתח בהרכב כמגן ימני.
השניים שייכנסו במקומם לסגל ולא התלבשו במשחק הקודם הם הלדר לופס ואיאד אבו עביד. לופס יפתח בוודאות כמגן שמאלי במקום הראל שלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully