וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא הקאמבק עליו חלם: נדאל הפסיד לתומפסון ברבע הגמר בבריסביין

הספרדי שחזר למגרשי הטניס אחרי שנה וניצח פעמיים, נכנע לאוסטרלי ששב מפיגור מערכה ל-7:5, 6:7 (6), 3:6 מול הקהל הביתי אחרי כשלוש שעות וחצי

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 5.1/ספורט1

רפאל נדאל חזר השבוע לשחק טניס אחרי היעדרות בת שנה, והטורניר הראשון שלו בבריסביין שבאוסטרליה כבר לא יסתיים בקאמבק מהחלומות. הספרד בן ה-37 שירד בעקבות ההיעדרות למקום ה-672 בעולם נכנע היום (שישי) ברבע הגמר לג'ורדן תומפסון המקומי, שחגג מול הקהל הביתי מהפך וניצחון 7:5, 6:7(6), 3:6 שלא ישכח כל הקריירה אחרי שלוש שעות ו-25 דקות של טניס.

בסיבובים הקודמים חלף הספרדי על פני דומיניק תים ואוסטרלי נוסף ג'ייסון קובלר, וגם מול תומפסון הוא פתח טוב עם שבירת הגשות שהעלתה אותו ל-1:3 ובסופו של דבר ל-5:7 במערכה. האוסטרלי שמדורג 55 בעולם הפתיע בסיבוב הקודם את אוגו אמבר הצרפתי שמדורג 4 בטורניר, ודווקא מעמדת פיגור מול נדאל הוא התאושש והמשיך בשבוע המצוין מבחינתו.

השחקנים לא הצליחו לשבור אחד את השני בדרך לשובר שוויון במערכה השנייה, ושם מפיגור 6:4 תומפסון השיג ארבע נקודות רצופות וניצח 6:8. המומנטום של האוסטרלי נמשך גם במערכה השלישית וגם פסק זמן רפואי של נדאל לא עצר אותו, והוא העפיל לחצי הגמר עם 3:6.

ג'ורדן תומפסון, טניסאי אוסטרלי. PATRICK HAMILTON/AFP, GettyImages
חגג בבית. תומפסון/GettyImages, PATRICK HAMILTON/AFP

בעוד נדאל ימשיך בהכנות לאליפות אוסטרליה, תומפסון יפגוש בחצי הגמר את המדורג 2 בטורניר גריגור דימיטרוב. המדורג 1 בטורניר, הולגר רונה הדני, יפגוש בחצי הגמר את רומן סאפיולין הרוסי.

  • עוד באותו נושא:
  • רפאל נדאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully