וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעננה בפסגת ליגה א' צפון, ירמיהו חולון וכפר שלם הופתעו בדרום

עודכן לאחרונה: 5.1.2024 / 15:29

המוליכה בצפון שמרה על המקום הראשון עם 1:3 על נשר, גם קרית ים וטירה הדולקות אחריה ניצחו. דימונה נצמדה לשתי המובילות שהפסידו עם ניצחון בבקעת הירדן

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 5.1/ספורט1

המחזור התשיעי בליגה א' הושלם היום (שישי), כשבצפון הפועל רעננה הבטיחה עוד שבוע בפסגה בעוד בדרום מ.ס. דימונה השתוותה למוליכות הפועל כפר שלם וחולון ירמיהו שהופתעו.

ליגה א' דרום

מחזור מושלם מבחינת מ.ס. דימונה, שרושמת שלוש נקודות בעוד יריבותיה בקרב על הפסגה נכנעו. דימונה התארחה אצל הפועל בקעת הירדן וניצחה 1:2, כאשר סתיו פיניש ועמראן אלקרינואי הבקיעו בהפרש של שלוש דקות כרבע שעה לסיום. כעת דימונה חולקת את המקום הראשון עם הפועל כפר שלם וירמיהו חולון, שכאמור הפסידו. חולון נותרה בעשרה שחקנים ונכנעה בביתה 2:0 מול מכבי שעריים, שנהנתה משערים של דניאל קוניצקי ואיליי חן במחצית הראשונה. הפועל כפר שלם נכנעה בחוץ 3:2 לשמשון תל אביב, שהובילה 0:3 אחרי 40 דקות לפני שעומר בוארון רק צימק עם צמד.

תוצאות נוספות:

הפועל מרמורק - מכבי קרית מלאכי 2:1
א.ס. נורדיה ירושלים - עירוני מודיעין 0:0

איליי חן שחקן מכבי שעריים. דני מרון
שעריים קלקלה לירמיהו חולון. איליי חן/דני מרון

ליגה א' צפון

עוד שבוע בפסגה להפועל רעננה, זאת לאחר שניצחה 1:3 בבית את עירוני נשר. הדולקות אחריה כעת הן מ.ס. טירה ומ.ס. קרית ים שרחוקות שתי נקודות ממנה, כאשר טירה הביסה 0:3 את מכבי נוג'ידאת אחמד בעוד קרית ים חזרה ממשחק החוץ אצל הפועל בועיינה עם ניצחון 0:2. מכבי אחי נצרת, שנענשה בהפחתת 12 נקודות ונמצאת מתחת לקו האדום, השיגה 0:1 קריטי אצל מכבי קרית אתא ביאליק משער של אנס אבו נאסר בדקה ה-90.

תוצאות נוספות:

מ.ס. צעירי כפר קנא - הפועל מגדל העמק 1:2
מ.ס. צעירי טייבה - הפועל עירוני בקה אל גרבייה 1:3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully