וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויטור רוקה הוצג בברצלונה: "בקושי ישנתי מרוב התרגשות"

יממה אחרי שערך את הופעת הבכורה בניצחון על לאס פלמאס, הברזילאי בן ה-18 הוצג: "צ'אבי אמר לי שהוא 'חיה'", סיפר סגן הנשיא יוסטה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 5.1/ספורט1

ויטור רוקה בן ה-18 רק הצטרף לברצלונה בשבוע שעבר, נזרק למים העמוקים במהרה כאשר אמש (חמישי) ערך את הופעת הבכורה כשעלה מהספסל והיה שותף לניצחון הדרמטי 1:2 על לאס פלמאס. הבוקר הוצג רשמית על ידי הקטלאנים, לפחות חצי שנה מוקדם מהצפוי.

רוקה לא אמור היה להצטרף באמצע העונה לסגל של צ'אבי, אולם הקטלאנים זירזו את הגעתו בעקבות הפציעות של גאבי ופדרי והבצורת העונה של רוברט לבנדובסקי. הוא כידוע נרכש בקיץ וחתם עד 2031 עם סעיף שחרור אסטרונומי של חצי מיליארד יורו הודות ל-21 שערים ו-8 בישולים ב-45 הופעות בכל המסגרות בעונה החולפת במדי אתלטיקו פארננסה. במרץ האחרון אף ערך הופעת בכורה בברזיל חרף גילו הצעיר, עלה מהספסל במשחק הידידות נגד מרוקו.

החלוץ הברזילאי ויטור רוקה מוצג בברצלונה. GettyImages
רוקה עם סגן הנשיא יוסטה והמנהל המקצועי דקו/GettyImages

בהצגתו סיפר רוקה על השיחה הראשונה עם צ'אבי: "זו הגשמת חלום להיות כאן, ישנתי ארבע שעות בלילה מרוב התרגשות. כולם קיבלו אותי בצורה יפה וטובה, בדרך הכי טובה שאפשר. עם צ'אבי שוחחתי והוא אמר לי אתמול לפני המשחק שאשאר רגוע".

רפא יוסטה, סגן נשיא ברצלונה שהציג אותו, הוסיף: "לפני מספר ימים פגשתי אותו ודיברנו, אז אני יכול לומר לכם שיש לו משהו שחסר מאוד בעולם - חיוך. הוא מאוד תחרותי ומגיע ממשפחה צנועה, יודע היטב מה מייצגים השחקנים הברזילאים עבורנו בברצלונה. צ'אבי אמר לי עליו שהוא 'חיה' ואהבתי לראות אותו משחק אתמול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully