וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב צהוב: מתן בלטקסה חזר לקדנציה שנייה במכבי תל אביב

5.1.2024 / 10:43

הבלם בן ה-28 עזב את אוסטריה וינה אחרי שנה וחצי ושב לקריית שלום בהעברה חופשית, עם חוזה ל-18 חודשים כולל אופציה להאריך את ההתקשרות: "שמח לחזור למקום שפיתח אותי למי שאני היום"

תקציר: מ.ס. אשדוד - מכבי תל אביב 4:1/ספורט1

מכבי תל אביב נפרדה הבוקר (שישי) מאיבן מאסון, שסיים את ההשאלה שלו כעבור חצי עונה בלבד וחזר לסנט אטיין, אבל רובי קין דאג לצרף במקומו שחקן הגנה באופן מיידי. לקדנציה שנייה בקריית שלום חזר מתן בלטקסה בן ה-28, שכידוע ביוני 2022 עזב את הצהובים עם תום חוזהו לטובת אוסטריה וינה, וכעת חזר בהעברה חופשית, מבלי שהצהובים ישלמו לאוסטרים.

את הופעת הבכורה המחודשת יוכל לערוך ביום רביעי, יום פתיחת חלון ההעברות והיום שבו מכבי תל אביב תארח את מכבי חיפה למשחק העונה הראשון. בלטקסה חתם לשנה וחצי עם אופציית הארכת ההתקשרות בשנתיים נוספות ואחרי החתימה אמר: "שמח לחזור למקום שנתן לי את הבמה ופיתח אותי למי שאני היום. המטרות במכבי ברורות. אני רוצה לעזור לקבוצה לזכות בכל התארים האפשריים. מחכה כבר לפגוש את הקהל בבלומפילד ובמקביל כמו כולם מייחל לשלומם של החיילים ולשובם של החטופים במהרה הביתה".

מתן בלטקסה, שחקן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב בכדורגל, אתר רשמי
שוב צהוב. מתן בלטקסה/אתר רשמי, מכבי תל אביב בכדורגל

בלטקסה הגיע למכבי תל אביב בקדנציה הראשונה מהפועל פתח תקוה בקיץ 2017 ומהצהובים הוא יצא להשאלות בהפועל עכו ובבני יהודה - איתה זכה בגביע המדינה - עד שחזר לקרית שלום לקראת עונת 2020/21, במהלכה זכה עם הצהובים בגביע הטוטו ובגביע המדינה - הוא אף פתח בהרכב בניצחון על הפועל תל אביב בדרבי במשחק הגמר.

העונה הוא יוכל לזכות באליפות הראשונה שלו בקריירה, אם הצהובים ישכילו לשמור על יתרונם בפסגה שכעת עומד על 10 נקודות אחרי 13 משחקים. באוסטריה וינה העונה רשם 8 הופעות בלבד בכל המסגרות, 193 בבונדסליגה האוסטרית ועוד 90 דקות בגביע המקומי. לבלטקסה גם הופעה בודדת בנבחרת ישראל, עלה כמחליף במשחק הידידות נגד פורטוגל בספטמבר 2021.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully