וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורג' קינג חתם בעירוני נס ציונה עד סיום העונה

5.1.2024 / 9:40

הגארד-פורוורד האמריקאי (29, 1.98) פתח את העונה בליגת הפיתוח: "מצפה להזדמנות שנס ציונה נותנת לי ואקח אותה בשתי ידיים"

תקציר: אנאדולו אפס - דרושפאקה 78:85/ספורט1

עירוני נס ציונה הודיע היום (שישי) על החתמתו עד סיום העונה של הגארד-פורוורד האמריקאי ג'ורג' קינג, ששיחק לאחרונה בליגת הפיתוח של ה-NBA. קינג עשוי להיות בסגל כבר למשחק החוץ נגד הפועל עפולה ביום שני. בנס ציונה האריכו לאחרונה את חוזהו של ג'ייקובי בויקנס בחודש נוסף, ונכון לעכשיו יבחר המאמן אלעד חסין ארבעה זרים מתוך חמישה אפשריים שיעמדו לרשותו.

קינג (29, 1.98) הוא בוגר אוניברסיטת קולורדו משנת 2018 שנבחר במקום ה-59 בדראפט של אותה שנה. את עונתו הראשונה כמקצוען העביר בליגת הפיתוח, כשהוא זוכה לשחק משחק אחד במדי פיניקס סאנס. בקיץ 2016 יצא לאירופה, חתם בטרנטו, אכזב, ובינואר עבר לז'ילונה גורה, שם רשם 8.2 נקודות למשחק בשישה משחקים, לפני שהעונה בוטלה וגורה נחשבה לאלופת פולין.

העונה המלאה היחידה שלו באירופה הייתה עונת 2020/21 כשחתם בחמינץ הגרמנית ובמדיה רשם 11.9 נקודות ו-4.1 ריבאונדים למשחק. לאחר אותה עונה חתם באונטריו קליפרס מליגת הפיתוח, וזכה לשחק בעונת 2021/22 ארבעה משחקים בדאלאס מאבריקס. את העונה שעברה פתח באילוורה מהליגה האוסטרלית, אך סבל מפציעה שגמרה לו את העונה אחרי חודש בלבד. העונה שב לאונטריו ורשם ב-13 משחקים 10.9 נקודות ו-4 ריבאונדים למשחק.

צפו בביצועיו של ג'ורג' קינג מהליגה הגרמנית

שחקן הכדורסל האמריקאי ג'ורג' קינג. Mark Metcalfe, GettyImages
לא מרבה להשלים עונות בקבוצות. קינג/GettyImages, Mark Metcalfe

מאמן הקבוצה אלעד חסין: "אנחנו שמחים על ההצטרפות של ג'ורג' לקבוצה. אנחנו כל הזמן חושבים איך לחזק ולהפוך את הקבוצה לטובה יותר, וכשעלתה ההזדמנות לצרף את ג'ורג' ההנהלה עשתה הכל כדי שזה יקרה. אנחנו בטוחים שהוא יעזור לנו וישדרג אותנו להמשך העונה".

ג'ורג' קינג: "אני מצפה להזדמנות שנס ציונה נותנת לי ואקח אותה בשתי ידיים. אני מאמין שאני אוכל לתרום לקבוצה בדרכים מגוונות, ואני מצפה לפגוש את האוהדים שלנו!"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully