וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוסה רודריגס: "ראש ממשלת ספרד הגיע לישראל ועשה מעצמו צחוק"

חוסה רודריגס תוקף את ראש ממשלת ספרד על היחס לישראל: "אם הוא בצד הפלסטיני, הוא בצד של חמאס. לא מופתע, כולם מכירים אותו"

תקציר: הפועל תל אביב - בני סכנין 3:3/ספורט1

חוסה רודריגס, שאינסוף מילים כבר נכתבו על ההסברה שלו למען ישראל בתקופת המלחמה, תוקף בחריפות את ראש ממשלת ספרד, פדרו סאנצ'ס. קשר הפועל תל אביב הפך בשלושת החודשים האחרונים לאחד המרואיינים המבוקשים במולדתו ובריאיון שהתפרסם הבוקר (שישי) הוא התייחס לביקור של סאנצ'ס בישראל לקראת סוף נובמבר.

סאנצ'ס הגיע אז לישראל ולאחר מכן קיים מסיבת עיתונאים בצד המצרי של מעבר רפיח. באותה מסיבת עיתונאים האשים את ישראל ב"הרג חסר הבחנה בעזה". שגרירת ספרד בישראל זומנה לשיחת נזיפה, סאנצ'ס המשיך עם האמירות האנטי-ישראליות והיחסים בין המדינות הידרדרו.

"אמרתי כבר הרבה פעמים שאם ספרד שמה את עצמה בצד הפלסטיני, היא עומדת לצד חמאס. למה? כי הממשלה בעזה היא של חמאס", אמר רודריגס בריאיון, "זה לא משפיע עלי באופן אישי, אבל מדהים אותי שראש הממשלה של ספרד מגיע לישראל ומבקר את הממשלה המקומית. אתה בא לבית של מישהו ותוקף אותו? זה משהו שאני לא מצליח להבין".

שחקן הפועל תל אביב, חוסה רודריגס. דני מרון
שחקן הפועל תל אביב, חוסה רודריגס/דני מרון

רודריגס סיפר שוב על החוויות מהמלחמה, על התחושות של משפחתו, על המתקפה הרצחנית של מחבלי חמאס ואזרחים מרצועת עזה ב-7 באוקטובר, וגם המשיך בביקורת על ראש ממשלת ספרד.

הקשר אמר: "אני חושב שבישראל מאוכזבים מהעמדה וההתנהלות של ספרד בנוגע למלחמה, אבל כולם יודעים מי זה פדרו סאנצ'ס, שכדי להחזיק בשלטון עושה הכול - גם אם זה אומר לפעול נגד החוקה הספרדית. הוא הגיע לישראל ועשה מעצמו צחוק. אבל אני חוזר ואומר, כולנו מכירים את סאנצ'ס ואם הוא עושה דברים כאלה בספרד, זה לא מפתיע שהוא מתנהל כך גם במדינות אחרות".

עוד בוואלה!

חוסה רודריגס: "קיבלתי איומים על חיי ילדיי בגלל דעתי על המלחמה"

לכתבה המלאה
ראש ממשלת ספרד פדרו סנצ'ס בקהיר, מצרים, 24 בנובמבר 2023. רויטרס
פדרו סאנצ'ס במהלך הביקור שלו במזרח התיכון בסוף נובמבר/רויטרס

על הפועל תל אביב אמר רודריגס: "זה מועדון גדול בישראל, אבל ב-10-12 השנים האחרונות הוא במצב רע. עכשיו יש בעלים חדשים, המועדון מציין 100 שנה להיווסדו וקראו לי לעזור. אני מאוד שמח בקבוצה כי יש פרויקט חדש ויש הרגשה שאנחנו מתחילים משהו טוב. אני מרגיש חשוב ונהנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully