וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רחוקים מלעמוד בציפיות": הירידה הגדולה של בולדווין ובראון

ב"באסקטניוז" בחרו את חמישיות העונה עד כה, הגארדים של מכבי תל אביב שכיכבו ברשימה אשתקד נותרו בחוץ, מי מהצהובים נכנס?

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 4.1/ספורט1

התבוסה שספגה אמש (חמישי) מכבי תל אביב מול פנרבחצ'ה, הראתה פעם נוספת שהעונה, ווייד בולדווין ולורנזו בראון כבר לא הצמד הקטלני שהיה בעונה שעברה - לפחות בינתיים.

את הגושפנקא לכך נותנים פרשנים באירופה ואפילו שחקנים ביורוליג. במשאל אמצע העונה של מגזין הכדורסל האירופי "באסקט ניוז", בו השתתפו למעלה מ-30 שחקני יורוליג שהצביעו באופן אנונימי, הם בחרו את חמישיית העונה - ואף אחד מצמד הגארדים של מכבי תל אביב לא קיבל ולו קול אחד.

גם בפודקאסט של "באסקט ניוז" בחרו הפרשנים ריטיס ויסניאוסקאס ואוגוסטאס שוליאוסקאס את חמישיות העונה עד כה והותירו את השניים בחוץ. לשם השוואה, בעונה שעברה בחר המגזין את בולדווין ובראון לחמישייה הראשונה של העונה. בראון אף קיבל את ההכרה באופן רשמי, כשנכלל בחמישיית המצטיינים של העונה באתר היורוליג.

"בולדווין ובראון רחוקים מאוד מלעמוד בציפיות שיש מהם", הסביר ריטיס ויסניאוסקאס, שבחר לחמישייה השנייה שני נציגים אחרים ממכבי תל אביב - בונזי קולסון וג'וש ניבו.

ג'וש ניבו, מכבי תל אביב. Roberto Finizio, GettyImages
אי של יציבות. ג'וש ניבו/GettyImages, Roberto Finizio

"חשבתי להכניס לחמישיית העונה את בונזי קולסון, הכנסתי אותו לחמישייה השנייה", אמר ויסניאוסקאס. "מכבי לפתע במאזן מצוין. הם משחקים טוב מאוד ובונזי נראה נהדר. ווייד בולדווין ולורנזו בראון לא עומדים בציפיות בינתיים אבל קולסון ביכולת נפלאה, לצד ג'וש ניבו, שגם כן נכלל אצלי פנימה. זו עונת השיא שלו. בעונה שעברה מכבי תל אביב הייתה קבוצה טובה מאוד אבל הוא לא היה עד כדי כך יציב".

אוגוסטאס שוליאוסקאס לא בחר באף שחקן של מכבי תל אביב לאחת מחמישיות העונה, אבל גם הוא ציין לטובה את ג'וש ניבו: "הוא סולידי מאוד, ולא זוכה למספיק הכרה ביורוליג".

שני הפרשנים, אגב, מהמרים שמכבי תסיים את העונה בפליי-אין, ולא תשיג כרטיס מובטח לפלייאוף. "אני שמח שהם מנצחים בינתיים, אבל לא בטוח כמה זה יכול להימשך לאורך זמן. הם מנצחים למרות שבולדווין ובראון לא טובים כמו שהיו בעונה שעברה. תמיר בלאט מאוד עוזר להם", הסביר ויסניאוסקאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully