וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סונדגרן סובל מקרע קטן בשריר הירך האחורי, ייעדר לפחות שבועיים

5.1.2024 / 8:05

השבדי נפצע נגד הפועל פתח תקוה. במועדון יבהירו לקורנו שהם לא מתכוונים לשחררו. שרי עשוי לקבל חופשת מולדת אחרי מכבי תל אביב

תקציר: הפועל פתח תקוה - מכבי חיפה 2:2/ספורט1

מגינה הימני של מכבי חיפה, דניאל סונדגרן, סובל מקרע קטן בשריר הירך האחורי ולא ישחק נגד הפועל ירושלים ומכבי תל אביב. המגן נפצע במשחק נגד הפועל פתח תקוה ואחרי בדיקות שערך התבררה חומרת הפציעה. לפי הערכת הרופאים והבדיקות, מדובר בקרע קטן יחסית, אבל השבדי לא יוכל לשחק בשבועיים הקרובים לכל הפחות. המשמעות העיקרית היא שחיפה תיאלץ להסתדר ללא סונדגרן בשני המשחקים הקרובים שהפכו לקריטיים.

בחיפה התאכזבו לנוכח הידיעה, בייחוד לאור העובדה שסונדגרן נכנס לעניינים לאחרונה וחזר ליכולתו הטובה מהעונות הקודמות. המשמעות של השבדי כפולה בתקופה הנוכחית בגלל שהוא יכול להיות מתופקד כבלם במערך של שלושה בלמים, בהיעדרו של עבדולאי סק שיצא לאליפות אפריקה. אם מסאי דגו יחליט להמשיך עם המערך הזה עיליי פיינגולד ישמש כבלם הימני.

עילאי חג'ג' שסובל מכאבים עזים בשרירי הבטן התחתונה, מתאמן חלקית והוא בספק גדול למשחק מול הפועל ירושלים.

פייר קורנו שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
בחיפה הבהירו לשחקנים שאף אחד לא ישוחרר בינואר. קורנו/מאור אלקסלסי

בינתיים בחיפה קראו את הדיווחים לפיהם פייר קורנו מבוקש בברסט ובגרנאדה. בקבוצה מתכוונים להבהיר לכל השחקנים שאף אחד מהם לא ישוחרר בחלון ההעברות הנוכחי, אבל גורמים בסביבתו של המגן העריכו שאם אכן ישנה הצעה מברסט, קורנו יעשה הכל כדי שחיפה תיכנס למו"מ עם הצרפתים. כזכור, בני משפחתו של קורנו שגרים בצרפת נמצאים בחשש גדול לגבי שהותו בארץ בזמן המלחמה.

מי שעוד נמצא בארץ ללא בני משפחתו הוא צ'ארון שרי. הקשר ההולנדי נראה עצבני מאוד לאחרונה באופן טבעי כשמשפחתו בחו"ל, ובנוסף בנו היה מאושפז בבית החולים. במועדון כנראה יאפשרו לשרי לצאת לחופשת מולדת אחרי המשחק נגד מכבי תל אביב ביום רביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully