וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שרי מושפע מדברים מחוץ לכדורגל. הוא יודע שמצפים ממנו ליותר"

4.1.2024 / 11:15

מסאי דגו התייחס לכושרו של הקפטן: "משחק אחד יוכל לשחרר אותו". הפועל ירושלים? "אחת הקבוצות המאומנות בליגה, השחקנים צריכים להבין שכולם יצטרכו לתת 200 אחוז"

תקציר: הפועל פתח תקוה - מכבי חיפה 2:2/ספורט1

למחרת ה-2:2 המאכזב עם הפועל פתח תקוה, מכבי חיפה כבר עם הפנים קדימה. האלופה ערכה הבוקר (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק נגד הפועל ירושלים ביום ראשון, בה התייחס מסאי דגו למשבר שעובר על הקבוצה, שמרוחקת 10 נקודות ממכבי תל אביב.

"יש תקופות שפחות הולך. רצינו לעשות ניצחון והשחקנים נתנו את ה-200 אחוז שלהם. אני מאמין בעצמי ובקבוצה ובטוח שאפשר לצאת מהמצב. אנחנו צריכים להסתכל רק על עצמנו ולא על הפער ממכבי תל אביב. קודם כל צריך לנצח ביום ראשון ואז לראות מה קורה בהמשך. זה מבחינתי הדבר החשוב ביותר", אמר דגו.

המאמן התייחס לכושרו של צ'ארון שרי, שעובר משבר בחייו האישיים: "כולם יודעים כמה הוא חשוב לנו, הוא הקפטן שלנו. יש לו ביקורת עצמית גבוהה והוא יודע שהוא לא בכושר שמצפים ממנו. יש דברים שמשפיעים עליו והם פחות קשורים לכדורגל. הוא לראשונה בודד בבית ללא המשפחה בישראל, וזה לא פשוט. גם במקרה שלו - אני בטוח שמשחק אחד יוכל לשחרר אותו".

צ'ארון שרי שחקן מכבי חיפה לפני רז שטיין שחקן הפועל פתח תקוה. דני מרון
מכבי חיפה מחכה לו. שרי/דני מרון

דגו שיבח את עילאי חג'ג': "הוא עלה כמו גבר אמיתי עם כאבים בשרירי הבטן וטיפה גם הרגיש את השריר האחורי. עדיין הוא נתן 200 אחוז ועשה מה שהוא יכול".

על הפועל ירושלים: "אני רואה כל משחק שלהם העונה. גם כשהם היו במקום האחרון, הם היו אחת הקבוצות המאומנות בליגת העל. יש שם חבר'ה צעירים שרצים המון זמן וצעירים איכותיים, קבוצה שמשחקת בלי לחץ וההתנהלות שם מדהימה. יהיה לנו קשה, אני בטוח, אבל אני מאמין שנבוא אחרת מול 15 אלף אוהדים שלנו. מאמין שנבוא חזק ונשאיר את הנקודות אצלנו. שחקנים צריכים להבין שביום ראשון הם צריכים לתת 200 אחוז מבחינת הקצב. אני שמח שחצי איצטדיון יהיה מלא, גם הקהל יודע שיש תקופות שצריך לדחוף עוד יותר את השחקנים. אני סומך על הקהל ומאמין שהשחקנים מבינים את המשמעות של המשחק, כולם צריכים להירתם ולבוא במטרה לנצח".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully