וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שעיר לעזאזל? צ'אבי זעם גם אחרי הניצחון: "תנו כבוד לאלופה"

מאמן ברצלונה התרגז על העיתונאים והתעקש שהפנדל המפוקפק שהוביל ל-1:2 הדרמטי על לאס פלמאס היה מוצדק, למרות הביקורות ממדריד: "השופט שוב הציל אותם על הבאזר". הפציעה של קאנסלו לא חמורה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 4.1/ספורט1

ברצלונה עדיין בתמונת האליפות. הקטלאנים חזרו אמש (חמישי) מפיגור לניצחון 1:2 דרמטי על לאס פלמאס בחוץ, ועלו למקום השלישי בטבלה כשהם רחוקים 8 נקודות מריאל מדריד וג'ירונה. האקס מוניר אל חדאדי העלה את לאס פלמאס ליתרון בדקה ה-12, אבל פראן טורס איזן בדקה ה-55 ובדקה ה-93 כבש אילקאי גונדואן את שער הניצחון בפנדל, שהיה גבולי לכל הדעות.

כצפוי, בתקשורת המדרידאית ביקרו את ברצלונה וטענו שקיבלה מתנה מהשופטים. "ברצלונה שוב פישלה, השופט שוב הציל אותה על הבאזר", כתבו ב"אס", אבל צ'אבי ושחקני ברצלונה התעקשו: "ממה שראינו, זה היה פנדל ברור. אין ויכוח בכלל".

צ'אבי ממשיך לספוג ביקורות בתקשורת, וגם אחרי הניצחון הוא נראה זעוף וכעוס מול העיתונאים. כשאחד מהם שאל אותו עד כמה חשש שיישאר במרחק של 10 נקודות מריאל מדריד בסוף הערב, כשקבוצתו הייתה בפיגור, המאמן הגיב בחוסר סבלנות: "יש לכם תמיד דעות שליליות לגביי. למאמנים אחרים לא התנהגתם כל. ניצחנו ולא קרה שום דבר, די אבסורדי לדבר על תרחישים שלא קרו, לא?".

צ'אבי מאמן ברצלונה לצד ז'ואאו קאנסלו. GettyImages
החדשות הטובות: הפציעה לא נראית רצינית. צ'אבי לצד ז'ואאו קאנסלו/GettyImages

לדבריו של צ'אבי, מאבק האליפות פתוח לחלוטין. "הליגה מאוד שוויונית. קשה לנצח כל קבוצה, וגם ריאל ניצחה עם שער בדקות האחרונות. אנחנו בחיים, וניאבק עד הסוף. תתחילו לתת כבוד לאלופה".

השינוי בברצלונה הגיע אחרי שצ'אבי החליף את רוברט לבנדובסקי, ששוב איכזב. "הוא הוחלף כי היינו זקוקים לחלוצים עם איכויות אחרות. שחקנים כמו פראן טורס ו-ויטור רוקה בנויים על מהירות, והיינו זקוקים לזה מול הטקטיקה ההגנתית שהציבו מולנו", הסביר צ'אבי.

בכל הנוגע לרוקה בן ה-18 שערך הופעת בכורה במועדון, ישנה אופטימיות רבה. "תזכרו את הרגע הזה, כי הוא ייכתב בדפי ההיסטוריה של ברצלונה", כתבו ב"מונדו דפורטיבו" על הבכורה של הברזילאי.

הפציעה של ז'ואאו קאנסלו שנאלץ לצאת במחצית הראשונה, לא נראית חמורה. למרות זאת, הוא צפוי להחמיץ את הסופר-קופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully