וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "שיא השיאים, מקווה שאין לפריד משהו אישי נגד בית"ר"

מאמן בית"ר ירושלים על הפנדל בניגוד להמלצת ה-VAR: "לדעתי החלטה שהוא בא איתה מהבית. הוא התווכח עם שופטי המסך, כולם אמרו לו שלא הייתה עבירה". המועדון יפנה בנושא לאיגוד השופטים, הדובר אסף נחום: "צריך להעניש שופטים שטועים"

תקציר ה-2:3 הדרמטי של הפועל חיפה על בית"ר ירושלים/ספורט1

בית"ר ירושלים עצרה את רצף המשחקים השלילי עם ניצחון 2:3 על מכבי פתח תקוה במחזור הקודם וקיוותה לטפס אל כיוון משחקי מרכז הטבלה. הערב (חמישי) היא התארחה במחזור ה-14 בליגת העל אצל הפועל חיפה וקיוותה לרשום ניצחון שני ברציפות ולעלות לכיווני מרכז הטבלה. הירושלמים כבר הובילו 0:2 במחצית הראשונה, אבל קבלת החלטות של יגאל פריד, שופט המשחק, שהעניק פנדל שנוי במחלוקת למארחים, היה גורם משמעותי למהפך של שחקניו של רוני לוי שניצחו 2:3 והנחילו לבית"ר הפסד שישי העונה. מחזיקת הגביע נותרה במקום ה-11 בטבלה, מרחק 4 נקודות מהקו האדום.

יוסי אבוקסיס סיפק ריאיון יוצא דופן בסיום: "במחצית הראשונה היינו יכולים לכבוש יותר משני שערים וגם במחצית השנייה היו לנו הזדמנויות, אבל הם חזרו למשחק מחוסר עירנות שלנו. הגענו לעוד מצבים ואז הגיעה החלטה שהיא שיא השיאים - שופט שהולך נגד ה-VAR. אני מקווה מאוד שאין לפריד משהו אישי נגד בית"ר ירושלים ושהוא לא בא עם משהו מהבית. הוא הפסיד לנו את המשחק. הוא מתווכח עם שופטי המסך לידנו, הם אומרים לו 'אין פנדל'. הוא בחור טוב, אבל משהו קרה לו היום - לדעתי זו החלטה שהוא בא איתה מהבית. כולם אמרו לו שאין פנדל, למה ללכת נגד כולם? החלטה נגד כל היגיון, ראיתי את זה במוניטור ולא האמנתי. גם היום וגם באלוף האלופים זה קרה, אין לי מה להגיד. אם הוא מתווכח עם ה-VAR אז מה נשאר להגיד? למה להרוס נגד כולם ולקבל החלטה גורלית כזו? יכול להיות שהיינו סופגים אחר כך כי הם היו יותר טובים, אבל המומנטום השתנה וזה סיפור המשחק".

יוסי אבוקסיס, מאמן בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
"החלטה שלדעתי הוא בא איתה מהבית". אבוקסיס/מאור אלקסלסי

עוד אמר אבוקסיס: "במחצית השנייה לא הלכנו אחורה, כל התקפה שלנו הייתה חצי גול ופשוט לא ניצלנו את המצבים. זה היה ברור שהפועל חיפה תהמר ושאנחנו נשחק על מתפרצות, אבל עשינו את כל הטעויות האפשריות. ככה מפסידים. בשביל מה יש VAR? לא יודע מאיפה הוא בא עם ההחלטה ללכת נגדם. החבר'ה נלחמו לכל אורך המשחק, עשינו מהלכים אדירים גם במחצית השנייה וזה מאכזב מאוד. השופטים הם בני אדם והכל בסדר, אבל אם יש VAR אז כבר לא מדובר בבני אדם. להתווכח עם שופטי הקו זה כבר לא להיות שופט, זה ללכת נגד הקבוצה".

לאחר מכן הבהיר דובר בית"ר ירושלים אסף נחום במסיבת העיתונאים כי המועדון יפנה לאיגוד השופטים בנושא: "אנחנו לא מוכנים יותר להגיע למצב ששופט מכריע משחק. דורשים מאיגוד השופטים לבדוק בדקדקנות את מה שקרה, כי מה שקורה פה בשלושה שבועות האחרונים בכל הליגה ובייחוד על חשבוננו זה משהו שחייב להיגמר. אם הפנדל הזה נשרק ומשנה משחק, זה משהו שחייב להיבדק. צריך להבהיר את זה לשופטים וגם להעניש אותם אם צריך. לא יכול להיות שבסוף ענייני שיפוט יכריעו".

הקשר טימו מוזי הוסיף: "אנחנו עצבניים מאוד. התוצאה מאכזבת ואנחנו מאוד מתוסכלים מזה. ההבדל בין המחציות זה שטיפה לא עלינו מרוכזים ודבר גורר דבר. אני לא רוצה לדבר על השיפוט, ירחיקו אותי ואני לא רוצה שזה יקרה. כולם ראו מה היה ויודעים מה היה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully