וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יגאל פריד: "היה מגע, נשארתי עם ההחלטה שלי כי זה מה שראיתי"

השופט הסביר מדוע לא שמע להמלצת שופטי המסך ב-2:3 של הפועל חיפה על בית"ר ירושלים. המאמן המנצח רוני לוי: "הייתי רגוע גם בפיגור כפול במחצית"

תקציר ה-2:3 הדרמטי של הפועל חיפה על בית"ר ירושלים/ספורט1

המשחקים בין הפועל חיפה לבית"ר ירושלים מספקים בדרך כלל תצוגות נהדרות של כדורגל. הערב (חמישי), שתי הקבוצות סגרו את המחזור ה-14 בליגת העל באחד המשחקים הטובים ביותר שהיו העונה עם 2:3 ענק למארחת שעשתה מהפך וחזרה מפיגור 2:0 לניצחון ענק שעצר את רצף ההפסדים והחזיר אותה למקום השלישי בטבלה, מרחק 3 נקודות בלבד מהיריבה העירונית, לה משחק חסר.

עם זאת, עם כל הכבוד למהפך האדיר של הפועל חיפה, סיפור המשחק הוא הפנדל השני שנפסק במשחק, הראשון לזכותה, כאשר יגאל פריד הצביע על הנקודה הלבנה, שופטי המסך קראו לו לצפות באירוע והמליצו לו לחזור בו, אבל הוא נשאר בשלו, הפנדל נשאר ומלמד השווה בדרך ל-2:3 הגדול.

בסיום נשאל על כך פריד והבהיר: "בדקה ה-66 להערכתי קראו לי למסך ונשארתי עם ההחלטה שלי, נוצר מגע ברגליים בין השחקנים שגרם להכשלה של שחקן הפועל חיפה, נשארתי עם ההחלטה כי זה מה שראיתי במגרש".

יגאל פריד מצביע על נקודת הפנדל. מאור אלקסלסי
"זה מה שראיתי במגרש". פריד/מאור אלקסלסי

המאמן המנצח רוני לוי לא הסתיר חיוך גדול במיוחד על פניו ואמר בסיום: "מגיעות כל המחמאות לשחקנים. בחצי השני היה משחק מעולה שלנו, אני מאוד גאה בשחקנים. הראינו המון אופי. יש לנו עוד מה להשתפר בתחילת המשחקים, אבל בסיום שלהם אנחנו טובים. היה לי ביטחון בשחקנים, אמרתי להם שאם נהיה סבלניים אפשר לחזור ולנצח. הייתי מאוד רגוע במחצית, ידעתי שאם נשחק נכון נוכל למצוא הזדמנויות. בית"ר מתחילה טוב מאוד את המשחקים ואחר כך יורדת, זה הסתדר לנו מצוין. שמח שגם הקהל בבית נהנה, זה היה כדורגל התקפי של שתי הקבוצות".

על החלטות השיפוט של פריד: "הפנדל הראשון? ראיתי שהברך נגעה. אם תומר יוספי לא היה נופל הוא לא היה מגיע. למה הוא לא בעט בעצמו? הוא בועט פנדלים טובים, גם מלמד בועט טוב. לא ידעתי אם ברגע האמת יהיה לו את הביטחון להכניס פנדל".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
רוני לוי, מאמן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
מהפך וחזרה למסלול הניצחונות. רוני לוי/מאור אלקסלסי
גיא מלמד, שחקן הפועל חיפה חוגג. מאור אלקסלסי
"העיקר שהיה פנדל ואני שמח שכבשתי". מלמד חוגג/מאור אלקסלסי

לדבריו של המאמן הוסיף גיא מלמד שכבש את הצמד הדרמטי משני פנדלים: "רוני לוי הרים אותנו במחצית אחרי מחצית לא טובה שלנו, הסביר לנו כמה אנחנו טובים וצריכים להאמין בעצמנו. זה דומה למשחק הראשון מולם שהפכנו את התוצאה. הפועל חיפה חזרה להראות את האופי החזק והווינרי שיש לה".

עוד אמר החלוץ: "גם עם ה-VAR קשה לדעת אם היה בפנדל, בתחושה שלי היה, אבל צריך לראות את זה שוב בשידור החוזר. העיקר שהיה פנדל ואני שמח שכבשתי. היו לי כמה משחקים מטורפים, פה בהפועל חיפה היו עוד כמה מרגשים ואני מקווה שהאוהדים נהנו. הכי חשוב שניצחנו והחזרנו את האמון, מקווה שימשיכו להגיע בכמויות יפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully