וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת הכרעה? ריאל הציבה דדליין, גם אמבפה "רוצה להחליט בהקדם"

הבלאנקוס מצפים לתשובה עד אמצע החודש, הצרפתי מתכוון להחליט לפני חידוש האלופות והסכים לוותר על מענק שמן במקרה שיעזוב את פ.ס.ז' בחינם

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 4.1/ספורט1

כמו כל חלון העברות בשנים האחרונות, גם בינואר 2024 סאגת עתידו של קיליאן אמבפה על הפרק. הצרפתי כמובן לא יעזוב את פריז סן ז'רמן החודש, אך לאור העובדה שהוא יוכל להפוך לשחקן חופשי בקיץ, הצרפתי יכול כבר עכשיו לסכם בכל קבוצה שירצה לקראת העונה הבאה.

בעקבות כך ריאל מדריד חזרה לתמונה, וב"לאקיפ" הצרפתי דווח כי כל הגורמים המעורבים - ריאל, פ.ס.ז' והשחקן - מעוניינים שהסוגיה תתבהר ותיפתר בהקדם האפשרי. לפי הדיווח הבלאנקוס לא רוצים להמתין יותר מדי והם הציבו לאמבפה דדליין לקבלת תשובה עד אמצע חודש ינואר - כלומר בשבועיים הקרובים.

קיליאן אמבפה שחקן פריז סן ז'רמן חוגג שער שנפסל. רויטרס
הסאגה שוב כאן, הפתרון קרוב מתמיד? אמבפה/רויטרס

גם אמבפה בעצמו לא רוצה לדחות עד לרגע האחרון את ההחלטה, והוא מתכוון לקבל אותה לפני שליגת האלופות חוזרת בחודש הבא - מספר שבועות אחרי המועד שהציבו לו במדריד. קבוצתו הנוכחית לא פסלה את האפשרות שיעזוב, והיא הכינה תכנית אחת לעתיד עם אמבפה במועדון ותכנית נפרדת בלעדיו.

מלך שערי פ.ס.ז' בכל הזמנים כבר הסכים לוותר על מענק של בין 70 ל-80 מיליון יורו מהמועדון אם יעזוב אותו בחינם בקיץ. אם הוא יחליט להישאר בצרפת גם בעונה הבאה, הוא יקבל את מלוא הסכום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully