וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 5.1: אריק דייר יצטרף להארי קיין בבאיירן מינכן?

עודכן לאחרונה: 5.1.2024 / 14:37

הבלם שצפוי לעזוב את טוטנהאם, נמצא ברשימות של הבווארים והושג סיכום בעל פה. ברונו גימראייש מניוקאסל הפך למטרה העיקרית של פ.ס.ז', שחקן ברצלונה על הכוונת של האימפריות מהפרמיירליג. ביוקנן הוצג באינטר, ז'ירו בוחן את אופציית ה-MLS, גיראסי קרוב לאנגליה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 4.1/ספורט1

העברות

* טייז'ון ביוקנן, שחקן הכנף הקנדי שיחגוג 25 בחודש הבא, חתם באינטר. הנראזורי שילמו עבורו 7 מיליון יורו.

* הבלם תילו קהרר הושאל מווסטהאם למונאקו עד סיום העונה עבור חצי מיליון ליש"ט בלבד.

* גרנאדה צירפה בהשאלה מזלצבורג את הבלם קמיל פיאטקובסקי.

* נינו בן ה-26, בלם פלומיננזה שנמנה החל מהשנה עם הסגל הרחב של נבחרת ברזיל, נרכש על ידי זניט סנט פטרסבורג תמורת 5 מיליון יורו.

* החלוץ בן בררטון חזר לאנגליה, הפעם לפרמיירליג כשחתם בשפילד יונייטד בהשאלה עד תום העונה.

* ביובנטוס דוחים כל אפשרות שדושאן ולאחוביץ' יעזוב בינואר: "ארסנל? ולאחוביץ' לא למכירה".

* בצרפת מדווחים: טילו קהרר עבר את הבדיקות הרפואיות במונאקו ויחתום בקבוצה ביממה הקרובה.

* ההחתמה הגדולה הבאה באירופה? ב-ESPN ברזיל, טוענים שפריז סן ז'רמן סימנה את ברונו גימראייש כמטרה העיקרית שלה, אך תנסה להפחית ממחירו שעומד על 150 מיליון יורו.

* ב"סאן" מעלים אפשרות שצ'לסי תגיש הצעה לבנפיקה עבור אנטוניו סילבה, בלמה בן ה-20 שנמצא על הרדאר של קבוצות גדולות נוספות באירופה.

* ארסנל ומנצ'סטר סיטי צפויות להתחרות בקיץ על שירותיו של פדרי מברצלונה, כך לפי התקשורת בספרד.

* ב"טיימס" הבריטי טוענים שניוקאסל פייבוריטית להחתים את סרו גיראסי, חלוצה המצטיין של שטוטגרט, כשסעיף השחרור שלו עומד רק על 15 מיליון ליש"ט.

* בפורטוגל טוענים שאנחל די מריה מתלבט על היעד הבא בקריירה. בעוד בנפיקה הציעה לו הארכת חוזה, בתקשורת הפורטוגלית מדווחים שהוא חושב לשוב לדרום אמריקה כשרוסאריו סנטרל היא היעד המועדף עליו.

שחקן שטוטגרט סרו גיראסי. Sebastian El-Saqqa - firo sportphoto, GettyImages
יגיע בזול לניוקאסל? גיראסי/GettyImages, Sebastian El-Saqqa - firo sportphoto

* ב"גאזטה דלו ספורט" מדווחים שאוליבייה ז'ירו לא ממהר לחתום על חוזה חדש במילאן, כי הוא בוחן את האפשרות להצטרף לליגת ה-MLS בקיץ.

* קורנטין טוליסו מבוקש בקבוצות רבות בטורקיה, כך על פי התקשורת בצרפת. הקשר המאכזב של ליון עשוי לעבור לאחת הקבוצות הבכירות מהליגה הטורקית כשמחירו צפוי לעמוד על 5 מיליון יורו.

* דין האוסן, ההולנדי בן ה-18 של יובנטוס, עובר לרומא בהשאלה עד תום העונה. הוא יאריך את חוזהו ביובנטוס בעונה נוספת, עד 2028, וישוב בקיץ - לג'לוארוסי אין אופציית רכישה.

* העיתונאי פלוריאן פלטנברג טוען שאריק דייר עשוי לעבור לבאיירן מינכן, שם יחבור כמובן לחברו הטוב הארי קיין. דייר לא נמצא בתוכניות של אנג' פוסטקוגלו בטוטנהאם והבווארים מחפשים בלם כדי להעמיק את הסגל, אבל טרם החליטו להחתימו - על אף שסיכום בעל פה כבר הושג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully