וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בספרד: אראנדינה תארח את ריאל מדריד למשחק הגדול בתולדותיה

הקבוצה מהליגה הרביעית תנסה להדהים את מחזיקת הגביע (22:30, ספורט4), ארבעה ימים לפני הדרבי בסעודיה. אתלטיקו תתארח אצל לוגו, ג'ירונה באלצ'ה בשלב 32 האחרונות

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 4.1/ספורט1

שלב 32 האחרונות בגביע המלך בספרד יוצא לדרך בשבת כשבמוקד הזוכה האחרונה ריאל מדריד תתארח אצל אראנדינה שבסיבוב הקודם הפתיעה את קאדיס מהליגה הבכירה.

לוגו - אתלטיקו מדריד (17:00, ספורט3)

אלברו מוראטה כבש שלושער ביום רביעי, אבל זה לא הספיק לקולצ'ונרוס שבדקה ה-90 נכנעו 4:3 לג'ירונה וספגו הפסד חוץ שלישי ברציפות בכל המסגרות. למרות זאת, הם אמורים לשוב למסלול הניצחונות על חשבון לוגו מהליגה השלישית, שבסיבוב הקודם עברה את מיראנדס מהליגה השנייה עם 0:2 הודות לשערים דרמטיים בדקות 87 ו-90+2. ארבעה ימים לאחר מכן יתקיים בערב הסעודית הדרבי של מדריד במסגרת הסופר-קופה הספרדי, כך שדייגו סימאונה צפוי להעניק מנוחה לכוכביו.

שחקני ג'ירונה חוגגים עם ואלרי פרננדס. Alex Caparros, GettyImages
מסע הקסם של ג'ירונה יימשך בגביע?/GettyImages, Alex Caparros

אלצ'ה - ג'ירונה (19:00)

ג'ירונה היא ללא צל של ספק הקבוצה הכי מפתיעה של העונה, לא רק בספרד אלא בכדורגל האירופי כולו, וכעת היא תנסה לעשות צעד משמעותי גם במסגרת הגביע כאשר תתארח אצל אלצ'ה מהליגה השנייה. המארחת אחרי שלושה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון ובעונה שעברה, במסגרת הליגה הבכירה, הפסידה פעמיים לג'ירונה. האורחת כידוע חולקת את פסגת "לה ליגה" עם ריאל מדריד, ב-13 המשחקים האחרונים סיימה בשתי תוצאות תיקו וניצחה את כל השאר ובוודאי מאמינה ביכולתה לרשום הישג שיא מבחינתה בגביע - היא מעולם לא עברה את רבע הגמר, אליו הגיעה בעונת 2018/19 ואז הודחה על ידי ריאל מדריד.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ארדה גולר ריאל מדריד. GettyImages
צפוי לערוך בכורה בריאל מדריד. גולר/GettyImages

אראנדינה - ריאל מדריד (22:30, ספורט4)

עבור אראנדינה מהליגה הרביעית, אחת משתי נציגות שהגיעו לסיבוב הנ"ל, יהיה זה המשחק הגדול בתולדותיה. היא תארח את מחזיקת הגביע באצטדיונה הביתי חואן קרלוס היגרו, שמכיל 6,000 מקומות וכר הדשא שבו כבר עורר תלונות רבות במפגש הקודם שבו הפתיעה את קאדיס. המאמן קרלו אנצ'לוטי צפוי לבצע רוטציה רחבה לאור העובדה שכעבור ארבעה ימים הבלאנקוס ישחקו בריאד, ערב הסעודית, נגד אתלטיקו מדריד בחצי גמר הסופר-קופה בספרד. ארדה גולר שישב על הספסל בניצחון על מאיורקה, אמור לערוך הופעת בכורה, קפה ישוב לשער.

משחקים נוספים:

אספניול - חטאפה (18:00)
הואסקה - ראיו וייקאנו (20:00)
אלאבס - בטיס (21:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully