וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטרלינג שוב כבש בכדור חופשי, צ'לסי הביסה 0:4 את פרסטון

החלוץ עשה זאת משחק שני רצוף וגם בישל לפרננדס, אחרי שברויה וסילבה נגחו פנימה. 0:1 דרמטי לאסטון וילה, ניוקאסל הביסה את סנדרלנד בדרבי עם צמד של איסק בדרך לסיבוב הרביעי בגביע האנגלי

תקציר גביע אנגלי: צ'לסי - פרסטון 0:4/ספורט1

הסיבוב השלישי בגביע האנגלי נמשך היום (שבת) עם הדרבי הגדול של צפון אנגליה, בו ניוקאסל הביסה את סנדרלנד. מאוחר יותר, צ'לסי דרסה את פרסטון ואסטון וילה השיגה ניצחון דרמטי על מידלסברו.

סנדרלנד - ניוקאסל 3:0

הדרבי של נהר הטיין חזר אחרי כמעט שמונה שנים, למפגש גביע ראשון בין הקבוצות זה 68 שנים שהסתיים בחגיגה גדולה של המגפייז, שניצחו את "החתולים השחורים" לראשונה מאז 2011. בדרך לסיבוב הרביעי, ניוקאסל שמרה על רשת נקייה אחרי ארבעה משחקים שלא עשתה זאת בכל המסגרות, שכולם הסתיימו בהפסד. שער עצמי של דן בלארד (35) העלה את האורחת ליתרון, שהוכפל 32 שניות בלבד משריקת הפתיחה של המחצית השנייה, כאשר טעות של פייק אקווה הולידה מהלך שהסתיים בשער של אלכסנדר איסק. השבדי הוסיף פנדל מוצלח שקבע את התוצאה הסופית (90) והפך אותו לשחקן ניוקאסל הראשון שמבקיע צמד בחוץ נגד סנדרלנד מאז דצמבר 1967. הקבוצה מליגת המשנה תעבור להתמקד בניסיון להיכנס אל פלייאוף העלייה לפרמיירליג.

אלכסנדר איסק, ניוקאסל. PAUL ELLIS/AFP, GettyImages
אלכסנדר איסק חגג צמד/GettyImages, PAUL ELLIS/AFP

צפו בתקציר הניצחון של ניוקאסל

תקציר גביע אנגלי: סנדרלנד - ניוקאסל 3:0/ספורט1

צ'לסי - פרסטון 0:4

אחרי מחצית ראשונה שקטה, הבלוז לחצו על הדוושה והשאירו אבק ליריבה מהצ'מפיונשיפ בדרך לניצחון חמישי בששת המשחקים האחרונים בכל המפעלים. נגיחות טובות של ארמנדו ברויה (58) וטיאגו סילבה (66) הניבו את שני השערים הראשונים, אחרי בישולים של מאלו גוסטו וקול פאלמר בהתאמה. גוסטו בישל משחק בית שני ברציפות והוא מלך האסיסטים של צ'לסי בסטמפורד ברידג' העונה, עם 4 בסך הכל. פאלמר, מצדו, היה מעורב בשער בפעם השביעית מתחילת דצמבר וה-15 ב-20 הופעות במדים הכחולים. כל זה היווה הקדמה לשער היפה ביותר במשחק, אותו הבקיע ראחים סטרלינג בבעיטה חופשית יפהפייה (69). סטרלינג, שכבש בכדור נייח רק פעם אחת ב-168 שעריו הראשונים בכדורגל האנגלי, עשה זאת הערב משחק שני ברצף. אנסו פרננדס התכבד בבישול של סטרלינג כדי להוסיף את השער הרביעי (88).

ראחים סטרלינג, צ'לסי. Clive Mason, GettyImages
ביצוע מרהיב. ראחים סטרלינג/GettyImages, Clive Mason

צפו בכל שערי השבת

צפו בחגיגה: כל שערי היום מהגביע האנגלי/ספורט1

מידלסברו - אסטון וילה 1:0

שמונה שנים לא ניצחה אסטון וילה בגביע האנגלי, וכדי לקטוע את הבצורת היא הזיעה המון. 87 דקות חיכתה הקבוצה של אונאי אמרי עד שמאטי קאש הניף את רגל ימין מחוץ לרחבה וירה כדור שפגע בשחקן יריב, הטעה את שוער האורחת ונעצר רק ברשת. "בורו" תהיה חייבת להתעשת מהר, כי בעוד שלושה ימים מחכה לה חצי גמר גביע הליגה נגד צ'לסי.

משחקים בולטים נוספים:

גילינגהאם - שפילד יונייטד 4:0
בורנמות' - ק.פ.ר 2:3
ברייטון - סטוק 2:4

שחקני אסטון וילה חוגגים עם מאטי קאש. George Wood, GettyImages
מאטי קאש ואסטון וילה חוגגים את שער הניצחון הדרמטי/GettyImages, George Wood

משחקים מרכזיים ביום ראשון בגביע האנגלי:

לוטון - בולטון
מנצ'סטר סיטי - האדרספילד
נוטינגהאם פורסט - בלקפול
ווסטהאם - בריסטול סיטי
ארסנל - ליברפול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully