וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיגוד השופטים הודו: מכבי תל אביב קופחה פעמיים השבוע

4.1.2024 / 17:57

מסקנות הוועדה פורסמו ולפיהן השער של נחמיאס נגד הפועל חיפה היה חוקי ולקבוצה גם הגיע פנדל באשדוד בעקבות נגיעת יד. גיבוי מלא לצוות השיפוט ב-3:3 בין הפועל תל אביב לבני סכנין

תקציר: מ.ס. אשדוד - מכבי תל אביב 4:1/ספורט1

הוועדה המקצועית של איגוד השופטים פרסמה הערב (חמישי) את מסקנותיה מאירועי שני המחזורים האחרונים בליגת העל והודתה שמכבי תל אביב קופחה פעמיים.

במחזור ה-13, לפי הוועדה למכבי תל אביב לא היה צריך להיפסל שער שנגח עידן נחמיאס ונפסל בטענת נבדל של רוי רביבו. "שחקן ההתקפה לא מפריע לשחקני ההגנה ולא משפיע על המהלך", נמסר. בנוסף, במחזור האחרון אתמול באשדוד, הגיע פנדל למכבי תל אביב שלא נשרק. "היד פתוחה במצב לא טבעי ומגדילה את נפח הגוף", נמסר מהוועדה.

אמיליוס זובאס שוער הפועל תל אביב לצד אור בלוריאן. קובי אליהו
גם הכרטיס הצהוב שקיבל היה מוצדק. זובאס/קובי אליהו

קבוצה נוספת שהתייחסו לשני אירועים שונים בשני משחקיה האחרונים הייתה הפועל תל אביב. במחזור ה-13 במשחק נגד מכבי חיפה נפסל לאדומים שער מבעיטה של טל ארצ'ל, אך במקרה זה הוועדה גיבתה את צוות השיפוט. "פסילת שער מוצדקת להפועל ת"א בגין עבירת יד של כובש השער, אשר נוגע בכדור בידו ומבקיע מיידית".

במשחק נגד בני סכנין אמש קיבלה הפועל תל אביב בדקה ה-50 שלפי הוועדה "אין מדובר באירוע ודאי וברור ולכן לא נדרשה התערבות שופט המסך לביטול בעיטת העונשין לזכות הפועל ת"א". בתוספת הזמן שני פנדלים לטובת בני סכנין נבעטו מחדש ולפי הוועדה "בצדק נפסקו פעמיים בעיטות עונשין חוזרות לזכות בני סכנין. השוער חייב לעמוד עם לפחות רגל אחת על, מאחורי או מעל קו השער בזמן הבעיטה. בשתי הבעיטות השוער ביצע הפרה. כמו כן ובהתאם לחוקה, בהפרה שנייה באותו המשחק חובה להניף כרטיס צהוב לשוער".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully