וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוכל לשחק נגד מכבי תל אביב? הוקדם הדיון בעניינו של גדי קינדה

עודכן לאחרונה: 4.1.2024 / 18:56

הקשר החדש של מכבי חיפה חתם והוצג רשמית, הבוררות בעקבות תביעת בית"ר ירושלים תיערך ב-9.1 ועל כן הירוקים מקווים שיוכל להיכלל בסגל למחרת במשחק העונה

תקציר: הפועל פתח תקוה - מכבי חיפה 2:2/ספורט1

שבוע אחרי שסיכם את תנאי הצטרפותו למכבי חיפה, ולאחר שעבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות, גדי קינדה חתם היום רשמית לשלוש שנים וחצי במועדון מהכרמל, באמצעות סוכנו דודו דהאן. קינדה יקווה לערוך את הופעת הבכורה ביום רביעי הבא במשחק העונה נגד מכבי תל אביב, אחרי שהדיון בעניינו בעקבות תביעת בית"ר ירושלים הוקדם ליום שלישי (9.1) במטרה לנסות לרשום אותו מיד עם פתיחת החלון ב-10.1.

קינדה אמר היום בתום מעמד החתימה: "התחושות מדהימות, מתרגש מאוד להיות פה ושמח לחזור לארץ, במיוחד למועדון מדהים שכזה. מחכה כבר לפגוש את האוהדים, קהל מטורף. יצא לי לראות משחקים בליגת האלופות, אווירה מדהימה, אני מתרגש מאוד לפגוש אותם ומקווה לעשות אותם גאים".

המנהל המקצועי גל אלברמן בירך: "שמחים מאוד על צירופו של גדי קינדה לקבוצה. אנו בטוחים שהאיכויות של גדי יוסיפו המון לקבוצה בהשגת המטרות לטווח הקצר והארוך, ומשוכנעים שגדי ירגיש במהרה בבית במדים הירוקים. מאחלים לו מכל הלב בהצלחה רבה ורגעים בלתי נשכחים בביתו החדש. ברוך הבא".

גדי קינדה עם נשיא מכבי חיפה יעקב שחר. מכבי חיפה, ראובן כהן ושרון בוקוב, אתר רשמי
גדי קינדה עם יעקב שחר/אתר רשמי, מכבי חיפה, ראובן כהן ושרון בוקוב
גדי קינדה מוצג כשחקן מכבי חיפה עם גל אלברמן, איציק עובדיה. מכבי חיפה, ראובן כהן ושרון בוקוב, אתר רשמי
חוזר לליגת העל. הרכש של הירוקים/אתר רשמי, מכבי חיפה, ראובן כהן ושרון בוקוב

מנכ"ל המועדון איציק עובדיה הוסיף: "אנחנו שמחים להחתים את גדי קינדה במועדון. גדי, שחקן נבחרת ישראל, התקדם בצורה מרשימה לאורך השנים. אני מכיר אותו באופן אישי, עוד כשחקן בגיל נוער, מדובר בשחקן בעל אישיות טובה וחיובית, כשרוני מאוד עם שאיפות להישגים ולתארים. החתימה של גדי מהווה נדבך נוסף בראייה העכשווית והעתידית של המועדון לשנים הבאות".

הקשר בן ה-29 שב לליגת העל אחרי ששיחק ארבע שנים בספורטינג קנזס סיטי מה-MLS. קינדה גדל במחלקת הנוער של מועדון ספורט אשדוד, משם עלה לבוגרים של המועדון ועבר לבית"ר ירושלים. בסך הכל ערך באשדוד 170 הופעות, בעיר הבירה בילה עונה אחת בה כבש 8 שערים ובישל 8 נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully