וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גדי קינדה נחת בישראל ויעבור בדיקות רפואיות במכבי חיפה

3.1.2024 / 10:13

הקשר הגיע ארצה במטרה להשלים את מעברו לאלופה. במועדון קיבלו חוות דעת משפטית בעקבות ניסיונות בית"ר ירושלם לטרפד את העסקה, הבינו שאין כוונה להגיש תביעה נגדם ומצפים לחתימתו והצטרפותו הרשמית במהלך יום חמישי

מחוץ לקווים, 2.1.24/עריכת וידאו: זיו שטיינר

גדי קינדה נחת הבוקר (רביעי) בישראל ובהמשך היום צפוי לעבור בדיקות רפואיות לקראת הצטרפותו למכבי חיפה. כבר בשבוע שעבר הודיעו הירוקים על סיכום עם הקשר שעזב את קנזס סיטי מה-MLS ואם הכל יילך כשורה בבדיקות הרפואיות, קינדה צפוי לחתום ביום חמישי באופן רשמי על חוזהו בכרמל.

הירוקים מודעים לניסיונות של בית"ר ירושלים לטרפד את המעבר בטענה להתחייבות שבארץ ישחק רק בשורותיה, אך לאור חוות דעת משפטיות בחיפה לא מתרגשים מהעניין וממשיכים בשלב זה באופן רגיל להתקדם מול השחקן. בבית"ר בכל מקרה לא צפויים לתבוע את מכבי חיפה, כך שאם וכאשר יוגשו צו מניעה או תביעה בנושא, המשמעות היא הליך ישיר מול השחקן בטענה להפרת הסכם.

לורנצו שימיץ' שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
צפוי להמשיך בהרכב. שימיץ'/ברני ארדוב

כידוע, הערב (20:15, ספורט3) הירוקים יתארחו הערב אצל הפועל פתח תקווה. לורנצו שימיץ' צפוי להמשיך בהרכב, כאשר שון גולדברג עשוי לחבור אליו במרכז ההגנה. "ברור שהפער ממכבי תל אביב בפסגה הוא משמעותי, אבל זה מוקדם מדיי להסתכל על זה, אנחנו צריכים להסתכל רק על עצמנו ולהמשיך בתקופה הטובה שאנחנו נמצאים בה למרות התיקו האחרון", אמרו הבוקר במכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully