וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלאסיקת יורוליג: ריאל ניצחה את אנאדולו בארבע הארכות

במשחק היורוליג הראשון אי פעם שנגרר לארבע הארכות, הבלאנקוס שוב הוכיחו שיש להם תשע נשמות עם 126:130 היסטורי בבית. שיא קריירה למוסה, הטורקים איבדו יתרון 9 בהארכה השנייה וספגו הפסד שישי ברציפות. ברצלונה ופנאתינייקוס שרדו מותחן, ערב מוצלח לאיטלקיות

תקציר ניצחונה של הפועל תל אביב על בי סי וולבס, 80:89 ביורוקאפ/ספורט1

השבוע הכפול ביורוליג הסתיים הערב (שישי) עם חמישה משחקים, כולל אחד המשחקים הגדולים בהיסטוריה של המפעל, בוודאי בעונה הסדירה. ריאל מדריד כמעט סיימה שבוע כפול עם שני הפסדים אחרי שנכנעה בקלאסיקו, אך החזיקה מעמד בדרך לניצחון 126:130 על אנאדולו אפס במשחק הראשון בתולדות המפעל שנגרר לארבע הארכות.

עוד ברחבי הליגה, ברצלונה המשיכה במומנטום מהניצחון בקלאסיקו כששרדה מותחן מול באסקוניה, בעוד גם פנאתינייקוס ניצחה במשחק צמוד במיוחד את ולנסיה. שישי היה גם ערב מוצלח לאיטלקיות מול הגרמניות, שכן וירטוס בולוניה ניצחה בברלין את אלבה בעוד באיירן מינכן הפסידה במילאנו.

שחקן ריאל מדריד דז'נאן מוסה מול שחקן אנאדולו אפס אלייז'ה בריאנט. Sonia Canada, GettyImages
בלתי נשכח. מוסה/GettyImages, Sonia Canada

ריאל מדריד - אנאדולו אפס 126:130 (אחרי ארבע הארכות)

היסטוריה במדריד. שתי אלופות אירופה האחרונות קבעו את המשחק הראשון בתולדות המפעל שנגרר לארבע הארכות, ובסופו של דבר הייתה זו האלופה המכהנת שהתאוששה מההפסד לברצלונה בקלאסיקו ושמרה על מאזן ביתי מושלם. הטורקים שמדשדשים בחלק התחתון של הטבלה הזכירו לערב אחד את השושלת האגדית מהשנים האחרונות, וכבר הובילה בחמש הפרש משלשה של שיין לארקין כשלוש דקות לסיום. דז'נאן מוסה במשחק חייו השווה עם חמש נקודות רצופות, וצמד קליעות עונשין של השניים כפו הארכה.

גם ההארכה השנייה נכפתה בזכות קליעות מדויקות של לארקין מהקו, ושם הדרמה הגיעה לשיאה. אנאדולו כבר הרשתה לעצמה לחגוג כשעלתה ליתרון 93:102, אך ריאל הוכיח שוב שהיא בעלת תשע נשמות והיא כפתה הארכה שלישית עם ריצת 0:9 שהסתיימה בסל על הבאזר של מריו הזוניה. לקראת סיום ההארכה השלישית הסנטר החדש של האורחת דניאל אוטורו קלע ארבע נקודות חשובות, אדי טבארס איזן חמש שניות לבאזר ולארקין פספס מקרוב צ'אנס להכריע.

פקונדו קמפאסו ספג עבירה חמישית בתחילת ההארכה הרביעית, אך אז זרחו צמד הפורוורדים הזוניה ומוסה שסגרו סיפור, כשהטורקים כבר נופלים מהרגליים. ריאל ממשיכה להוביל בגאון את הטבלה עם שני הפסדים כל העונה, בעוד אנאדולו סופרת הפסד שישי ברציפות - וכואב במיוחד.

דז'נאן מוסה סיים עם שיא קריירה של 40 נקודות, מדד 45 ואחוזים מדהימים לשתי נקודות - 13 מ-15. הזוניה וקמפאסו רשמו דאבל דאבל כשהקרואטי עם 31 נקודות ו-12 ריבאונדים והארגנטינאי מוסיף 11 אסיסטים ל-25 הנקודות שלו. מאמץ עילאי של שיין לארקין, שקלע 32 נקודות ב-52 דקות על הפרקט, לא הספיק.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שחקן אנאדולו אפס שיין לארקין מול שחקן ריאל מדריד אדי טבארס. Sonia Canada, GettyImages
רק כמעט. לארקין/GettyImages, Sonia Canada

ברצלונה - באסקוניה 85:89

הבאסקים כבר עלו ליתרון דו ספרתי ברבע האחרון בקטאלוניה, אך עשר הדקות האחרונות שהסתיימו ב-17:27 למקומיים סידר לבארסה שבוע ספרדי מושלם ביורוליג אחרי הניצחון בקלאסיקו. יאן וסלי המשיך בשבוע הנהדר כשהשלים מהפך שתי דקות לסוף וגם היה מדויק מקו העונשין, והוא הוביל את המנצחת עם 23 נקודות. ג'בארי פארקר עם 17 ו-ווילי הרננגומס עם 16 השלימו משחק איכותי של הקו הקדמי, מרכוס הווארד קלע 21 מנגד.

ולנסיה - פנאתינייקוס 82:81

הרבה מזל בשניות האחרונות ליוונים, שאחרי הפסד על הבאזר לבאסקוניה בכל זאת חוזרים הביתה מספרד עם ניצחון אחד. ג'ארד הארפר החטיא שלשה במצב של שוויון וברנדון דייויס ביצע עבירה על מתיאס לסור במאבק על הריבאונד, מה שגרר שתי זריקות עונשין לירוקים שנייה לסיום. הסנטר הצרפתי דייק רק בזריקה השנייה, שמי אוג'ליי החטיא על הבאזר והקבוצה של ארגין עתמאן מסיימת את השבוע הכפול במקום הרביעי. לוקה וילדוסה בלט עם 19 נקודות וחמש שלשות משבע ניסיונות מחוץ לקשת, אוג'ליי הוביל מנגד עם 13.

טוקו שנגליה, שחקן וירטוס בולוניה. Roberto Finizio, GettyImages
בולוניה ממשיכה להרשים. שנגליה/GettyImages, Roberto Finizio

אלבה ברלין - וירטוס בולוניה 83:68

גם בסיבוב השני, וירטוס בולוניה ממשיכה להיות ההפתעה המרעננת של העונה ביורוליג. הקבוצה של לוקה באנקי הוכיחה את מעמדה כפייבוריטית במשחק בבירת גרמניה, כשרבע ראשון של 9:26 ויתרון 27:48 במחצית סגרו סיפור כבר בהפסקה. המארחת מתחתית המפעל קיזזה חלק מההפרש ברבע השלישי, אך לא באמת קראה תיגר על בולוניה שנשארת במקום השני בטבלה. חלוקת הקלעים בבולוניה הייתה מאוזנת מאוד, כשבריאנט דאנסטון וטוקו שנגליה מובילים עם 12 נקודות כל אחד. מתאו ספאניולו קלע 13 מול הקבוצה ממולדתו בצד המפסיד, בדיוק כמו יוהאנס תימאן.

אולימפיה מילאנו - באיירן מינכן 62:76

אחרי שהפסידה בהארכה במינכן מוקדם יותר העונה, הערב מילאנו השיגה את הנקמה שלה עם ניצחון ביתי שהפך לנוח בזכות רבע אחרון מצוין. האיטלקים ניצחו 15:26 את עשר הדקות האחרונות ונצמדו לבווארים עם מאזן 11:8 שלילי. דבון הול בלט אצל המנצחת עם 19 נקודות, סרג' איבקה קלע 16 מנגד והגרמנים חוזרים מאיטליה עם שני הפסדים אחרי שנכנעו גם מול וירטוס בולוניה מוקדם יותר השבוע.

יוהאנס פויגטמן, שחקן מילאנו. Roberto Finizio, GettyImages
ניצחון ביתי למילאנו. פויגטמן/GettyImages, Roberto Finizio

גם בשבוע הבא יהיו שני מחזורי יורוליג, דבר שיחזור על עצמו גם בסוף חודש ינואר לאור הפגרה המתוכננת באמצע החודש הבא לטובת משחקי הגביע והנבחרות ברחבי אירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully