וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלטמן אמור לפתוח. למה הזהיר את צ'יבוטה: אל תתעסק עם שופטים

5.1.2024 / 12:21

הפועל תל אביב פוגשת את מכבי נתניה (שבת, 19:30, ספורט4) ורוצה לחזור לנצח. גם גורפינקל מיועד לחזור להרכב, המאמן: "רוצים לתקן את הטעויות". המארחת מחפשת ניצחון רביעי ברציפות וצרפתי צפוי לעלות בהתקפה עם בילנקי, אזולאי וג'אבר ייעדרו

מחזור 15הסתיים06/01/2024
מכבי נתניה
  • פלקושצ'נקו (15)
  • פלקושצ'נקו (19)
1:2
  • (3) צ'יבוטה
הפועל תל אביב
תקציר: הפועל תל אביב - מכבי נתניה 0:2/ספורט1

מכבי נתניה

מכבי נתניה תארח מחר את הפועל תל אביב לקרב בין שתי קבוצות שמנסות להתברג בפלייאוף העליון (שבת, 19:30, ספורט4). נתניה, עם המאמן החדש גיא צרפתי, מגיעה למשחק במומנטום מצוין ולאחר שלושה ניצחונות רצופים.

הקשר איתן אזולאי ייעדר מחר מהמשחק בשל רגישות בשריר הירך האחורי. אזולאי הרגיש את השריר כבר בזמן משחק הנצחון נגד בני ריינה ובצוות המקצועי הוחלט שלא לסכנו ולתת לו מנוחה כדי להתאושש. ארם ג'אבר מוצהב וייעדר גם הוא מהמשחק. לכן, גיא מזרחי יפתח בעמדת המגן ימני, כאשר נאסים אואמו מקבל עדיפות בצד שמאל. אביב אברהם ועוז בילו נמצאים בתמונת ההרכב, כאשר סטניסלב בילנקי צפוי לפתוח לצדם של עוז בילו ולירן רוטמן בכנפיים. איגור זלאטנוביץ' בספק בגלל הפגיעה בעין ואם לא יהיה כשיר, ראצ'יד צ'ירינו יתלבש במקומו ויישב על הספסל.

לירן רוטמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
יעלה באגף. רוטמן/ברני ארדוב

הפועל תל אביב

אחרי שלושה משחקים רצופים ללא ניצחון, הפועל תל אביב תצח למשחק חוץ נגד מכבי נתניה (שבת, 19:30, ספורט4) בתקווה לניצחון, או לכל הפחות להמשיך ברצף נגד היהלומים: 12 משחקים ללא הפסד.

חוסה רודריגס הפצוע ייעדר, יהב גורפינקל שנח נגד מכבי חיפה בשל עומסים יחזור ל-11, וכך גם ככל הנראה עומרי אלטמן. בורחה למה שוחח עם מאוויס צ'יבוטה, ביקש ממנו למתן את התנהגותו והזהיר שאם לא יעשה זאת, זה עשוי לעלות לו ביוקר מול השופטים.

המאמן אמר לקראת המשחק: "נתניה קבוצה חזקה וכולם יודעים זאת. בתחילת העונה היא לא הייתה במקום שהיא אמורה להיות בו. עכשיו היא השתפרה וכך גם השיגה שלושה ניצחונות רצופים. זו יריבה חזקה, אבל נבוא בגישה חיובית וננסה לנצח, כמו תמיד, ביחד. אנחנו רוצים לתקן את ההתחלה שהייתה לנו במשחק נגד סכנין, את הטעויות שביצענו ואת ההתאמות השגויות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן הפועל תל אביב דן איינבינדר. מאור אלקסלסי
אמור לפתוח. איינבינדר/מאור אלקסלסי

טריוויה

* המאזן בין הקבוצות ב-142 מפגשים בליגה הבכירה: 46:60 להפועל תל אביב בניצחונות ועוד 36 תוצאות תיקו.

* הפועל תל אביב לא הפסידה למכבי נתניה ב-12 המפגשים האחרונים בכל המסגרות (שמונה ניצחונות וארבע תוצאות תיקו). הניצחון האחרון של נתניה היה 0:4 בדצמבר 2019 בליגה, עם צמד של גיא מלמד ושערים של גבי קניקובסקי ויונס מלדה.

* מכבי נתניה ניצחה בשלושת משחקיו הראשונים של גיא צרפתי כמאמן. בעונה שעברה היה לקבוצה רצף של חמישה ניצחונות בין ינואר לפברואר.

* הפועל תל אביב מגיעה אחרי שתי תוצאות תיקו. בינואר-פברואר אשתקד היה לה רצף של חמישה משחקי ליגה ללא הכרעה.

הרכבי הקבוצות

שופט: גל לייבוביץ'
אצטדיון: נתניה
קהל: 7109

משחקי המחזור ה-15:

שבת, 15:00: הפועל באר שבע - מכבי בני ריינה (ספורט4)
שבת, 18:00: בני סכנין - הפועל פתח תקוה
שבת, 19:30: מכבי נתניה - הפועל תל אביב (ספורט4)

ראשון, 20:00: מכבי תל אביב - הפועל חדרה (ספורט4)
ראשון, 20:30: מכבי חיפה - הפועל ירושלים

שני, 19:00: מכבי פתח תקוה - הפועל חיפה
שני, 20:00: בית"ר ירושלים - מ.ס. אשדוד (ספורט1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully