וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיין בשירות שמעון? חובת ההוכחה של ווילבקין מול מכבי תל אביב

שני משחקים צמודים, שלוש החטאות קריטיות, ולחישה אחת על אוזנו של היו"ר. בניגוד לקלישאה המוכרת על אקסים שמתפוצצים מול מכבי תל אביב, סקוטי ווילבקין בעיקר מעניק לצהובים ניצחונות מאז שעזב. הערב ב-19:45 הוא ינסה להוכיח שהוא מסוגל גם אחרת

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 4.1/ספורט1

חובבי הכדורסל הישראלי יעקבו מקרוב הערב (חמישי, 19:45) אחרי המצ' אפ המסקרן בין שני הרכזים הישראלים הבכירים כיום, ים מדר ותמיר בלאט, אבל במשחק בין פנרבחצ'ה למכבי תל אביב תיכתב במקביל עלילת משנה: כיצד סקוטי ווילבקין יגיע למשחק נגד האקסית?

תקציר הפרקים הקודמים:

16 בנובמבר 2023, משחק "בית" של מכבי תל אביב נגד פנר בבלגרד. ווילבקין מגיע לקו העונשין כשנותרו 17 שניות על השעון, כשמכבי תל אביב ביתרון שתי נקודות. הוא מחטיא את הראשונה, קולע את השנייה ובהתקפה הבאה מפספס שלשה שהייתה יכולה לקבוע שוויון, בדרך לניצחון 73:78 של הקבוצה של קטש.

8 במרץ 2023, 8 חודשים קודם לכן, עדיין בעולם המקביל שלפני ה-7 באוקטובר. מכבי תל אביב מארחת את פנר, ו-ווילבקין זוכה לקבלת פנים מלכותית מרבבת האוהדים במשחקו הראשון בהיכל בתור יריב (אחרי העזיבה). גם הפעם זה הולך צמוד, ויש עוד קווי דמיון: 20 שניות לסיום, פנר במינוס שתי נקודות, ווילבקין שוב נשלח לקו העונשין - ושוב מדייק רק פעם אחת. מכבי תל אביב מנצחת 74:78, ובמסדרונות ההיכל ווילבקין פוגש את שמעון מזרחי ולוחש לו בהלצה: "החטאתי בשבילך".

שחקן מכבי תל אביב לורנזו בראון מול שחקן פנרבחצ'ה סקוטי ווילבקין. Djordje Kostic, Dragan Tesic, אתר רשמי
משהו לא טוב קורה לו מול האקסית. ווילבקין מאחורי לורנזו בראון/אתר רשמי, Djordje Kostic, Dragan Tesic

שלושה מפגשים היו לווילבקין נגד מכבי תל אביב מאז עזב אותה וסיים קדנציה ארוכה ועשירה, שהפכה אותו לאחד הזרים האהובים ביותר של הקבוצה במילניום הנוכחי. במפגש הראשון הוא רשם ניצחון, אבל מאז הפסיד פעמיים - במידה רבה באחריותו הישירה.

אלו לא רק החטאות העונשין שהוזכרו למעלה, אלא תפוקה כללית מאכזבת. בשני המפגשים האחרונים עם מכבי תל אביב, זהו המאזן הכולל המעליב של ווילבקין ברבעים האחרונים של אותם משחקים: 5 נקודות, 1 מ-3 מהשדה, 2 מ-4 מהעונשין, שני הפסדים - מספרים עגומים גם ביחס לשחקן שתפוקתו בדקות האחרונות של משחקים צמודים יורדת באופן מסורתי, כפי שהוכח לא פעם כשלבש את המדים הצהובים-כחולים בישראל.

במשך שנים רווחה בקרב אוהדי מכבי תל אביב הסברה הלא בהכרח מאומתת שאקסים נוטים להתפוצץ מולה. לפחות בינתיים, סקוטי ווילבקין מערער על הקביעה הזו. במידה מסוימת, בדיוק כפי שלחש באוזנו של שמעון מזרחי לפני קצת פחות משנה - הוא עדיין פועל בשירות קבוצתו לשעבר. הערב הוא ינסה להוכיח אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully