וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעם בבני סכנין, שטוענת: זה מה שפאון אמר לריינשרייבר

4.1.2024 / 11:34

בקבוצה לא מבינים את הרחקת הקשר, שלדבריו אמר לשופט "תודה על שום דבר". גם ה-3:3 בבלומפילד אכזב: "נאיביים מדי"

תקציר: הפועל תל אביב - בני סכנין 3:3/ספורט1

זעם בבני סכנין על הרחקת אדריאן פאון במשחק החוץ הסוער נגד הפועל תל אביב אמש (רביעי). הקשר הרומני מתעקש שהוא בסך הכל אמר לשופט רועי ריינשרייבר "תודה על שום דבר", ולא מעבר לכך. במועדון טוענים: "אדריאן שחקן איכותי ומקצוען. הוא לא אמר כלום ממה שמיוחס לו, מעבר למשפט הזה".

כזכור, פאון הוחלף שניות ספורות לפני שניגש אל ריינשרייבר בדרכו לספסל, ואז ראה כרטיס אדום ישיר. לעומת דבריהם של אנשי בני סכנין, שופט המשחק טען בריאיון בסיום: "פאון עבר את הגבול והורחק בגין העלבת שופט. אסור לי להגיד מה הוא אמר".

מעבר לכעס הגדול על ההחלטה והחשש שדו"ח השופט יוביל להעמדה לדין ולהשעיית השחקן ממספר משחקים, בסכנין התאכזבו לא פחות גם מה-3:3 בבלומפילד.שחקניו של סלובודן דראפיץ' כבשו שלושה שערים, אבל יצאו עם נקודה בלבד: "אתה לא יכול לכבוש שלושה שערים ולא לנצח. זה נאיבי מדי", אמר שחקן בקבוצה. "היינו חייבים לצאת עם ניצחון, בטח אחרי שהובלנו בשני שערים".

דור חוגי בני סכנין לצד רן בנימין הפועל תל אביב. קובי אליהו
מקווה לחזור לעצמו אחרי הצמד. דור חוגי/קובי אליהו

בסכנין שיבחו את דור חוגי שכבש צמד אחרי תקופה פחות טובה מבחינה אישית. "דור שחקן מצוין, הוא היה צריך להשתחרר. לכל שחקן יש תקופות פחות טובות ואנחנו מקווים שעכשיו הוא יחזור לכבוש - והרבה", אמרו בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully