וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב חוזרת בה מההסכם: הסערה החדשה סביב שחקני הנבחרת

מכבי תל אביב והפועל ירושלים לא מוכנות לשחק ללא הישראלים הבכירים במשחקים שנקבעו לפגרה, על אף החלטות המנהלת. באיגוד מגיבים בכעס: לא נאפשר את קיום המשחקים בלי התייצבות מלאה

תיקתקנו, 3.1/ספורט1

מכבי תל אביב נמצאת בימים אלה בעיצומה של סדרת משחקים ביורוליג, כשלראשונה במפעל נערכים שני שבועות כפולים רצופים. הלו"ז הצפוף ביורוליג איפשר לקבוצה לדחות עוד משחק בליגה, כך שמאז הניצחון על הפועל באר שבע ב-25 בדצמבר ועד המשחק נגד הפועל עפולה שנקבע ל-15 בינואר, לא אמור להיערך להם אף משחק ליגה.

הדחיות הרבות (כולל דחיית המשחק נגד נס ציונה לפני כחודש) יוצרות מצב בו הצהובים יערכו שלושה משחקים בלבד עד אמצע ינואר. החלטת האקזקיוטיבה מלפני חזרת הליגה אמרה כי יש לבוא לקראת הקבוצות המשחקות באירופה, כולל שמכבי תל אביב לא תשחק בליגה בשבועות כפולים, ובמקביל כי ייערכו משחקים במהלך פגרת הנבחרת בחודש פברואר, גם אם זה אומר שהקבוצות יופיעו בסגלים חסרים. לפי המידע שבידי וואלה! ספורט גם מכבי תל אביב, לה יש נציגות באקזקיוטיבה, הסכימו למתווה.

במנהלת הליגה בנו תוכנית משחקים על סמך שיבוץ המשחקים של מכבי במהלך פגרת הנבחרת. הצהובים אמורים לשחק בתקופה הזאת בין שלושה לארבעה משחקי ליגה, כך שיסיימו את משחקי הסיבוב הראשון עד סוף פברואר ויוכלו לשחק בגביע המדינה בחודש מרץ.

רומן סורקין, מכבי תל אביב. Dragan Tesic and Djordje Kostic, אתר רשמי
מכבי תל אביב לא מוכנה לשחק בלעדיו בליגה. רומן סורקין/אתר רשמי, Dragan Tesic and Djordje Kostic

אלא שבימים האחרונים חלה תפנית. מכבי תל אביב הודיעה כי היא לא מוכנה להופיע בסגל חסר למשחקים הללו, כששלושה שחקנים לפחות - רפי מנקו, תמיר בלאט ורומן סורקין - מתוכננים להיכלל בסגל של אריאל בית הלחמי. על פי הידוע לוואלה! ספורט, גם בהפועל ירושלים שאמורה לקיים משחק או שניים בתקופה הזאת, לא מוכנה לשחק בסיטואציה הזאת ללא שני שחקנים ישראלים בכירים - עוז בלייזר ויובל זוסמן.

במכבי תל אביב והפועל ירושלים לא מתכוונים לשלוח את הישראלים לנבחרת, וכאמור מבקשים שלא לשחק את המשחקים הללו ללא הישראלים המובילים שלהם. במכבי אף הדגישו כי בעבר, בשעה שקבוצות יורוליג רבות לא שלחו שחקנים לנבחרת ישראל, הם הגיעו לסיכומים עם איגוד הכדורסל וחלק מהישראלים שלהם הופיעו.

גורמים בהפועל ירושלים סיפרו היום כי "יד אחת במנהלת הליגה קונסת אותנו על כך שנאלצנו לא להופיע בסגל החזק ביותר לפני חודש, והיד השנייה רוצה שנופיע לא בסגל החזק ביותר בעוד חודש. זה לא תרחיש הגיוני ולא סביר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקן הפועל ירושלים יובל זוסמן. קובי אליהו
בירושלים טוענים: "יד אחת במנהלת הליגה קונסת אותנו על כך שנאלצנו לא להופיע בסגל החזק ביותר לפני חודש, והיד השנייה רוצה שנופיע לא בסגל החזק ביותר בעוד חודש". יובל זוסמן/קובי אליהו

איגוד הכדורסל שאישר את המתווה בתנאי שכל השחקנים שיזומנו על ידי צוות הנבחרת יתייצבו, הודיע כי מבחינתו, אין אישור לקיים את המשחקים אם מכבי תל אביב והפועל ירושלים לא ישחררו את השחקנים לנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully