וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"משחק מפתח": מכבי ת"א בדרך לצמרת הגבוהה או למאבקים הצפופים?

4.1.2024 / 10:00

מאבקי הפלייאוף ביורוליג צמודים מאי פעם, ובמכבי תל אביב מבינים מה עשויה להיות המשמעות של ניצחון על פנרבחצ'ה ב-19:45: "נקווה שנעמוד במשימה". ריברו וקליבלנד צפויים לקבל יותר דקות

תיקתקנו, 3.1/ספורט1

מכבי תל אביב תנסה לרשום הערב (חמישי, 19:45) ניצחון שלישי ברציפות בפעם הראשונה העונה, ולראשונה מאז הריצה שהובילה אותם לפליאוף בעונה שעברה, כשתפגוש את פנרבחצ'ה בפוניבז' שבליטא.

בעקבות התוצאות של משחקי אמש מוצאת עצמה מכבי במקום הרביעי בטבלת היורוליג, מקום שלא רק נותן כרטיס ישיר לפלייאוף, אלא גם יתרון ביתיות - סיטואציה מוזרה לאור העובדה שמכבי משחקת ללא קהל בבלגרד. מתחתיה נמצאות לא פחות מ-7 קבוצות עם מאזן זהה של 10 ניצחונות ו-8 הפסדים, כולל פנרבחצ'ה. ניצחון יפתח פער נוסף בין הצהובים לחבורה הדולקת מאחוריה, בעוד הפסד ישאב אותה למטה.

אנטוניוס קליבלנד, מכבי תל אביב. Roberto Finizio, GettyImages
יקבל יותר דקות? אנטוניוס קליבלנד/GettyImages, Roberto Finizio

"זה משחק חשוב מאוד מהרבה בחינות", סיפרו במכבי אמש. "יש לנו הזדמנות להיצמד לקבוצות שמעלינו ולא לקבוצות שנלחמות מתחתינו. אנחנו נמצאים כעת בסדרת המשחקים הקשה יותר שלנו, עד סוף החודש מחכים לנו עוד כמה קרבות, כל ניצחון בסדרה הזאת הוא חשוב לקראת ההמשך. נקווה שנעמוד במשימה".

הצהובים כבר למדו איך להתנהל בשבועות כפולים, אבל למרות זאת לא הצליחו לרשום ניצחון שני אחרי שכבר פעמיים ניצחו את המשחק הראשון ונראו בדרך לדאבל שבועי. המאמן עודד קטש צפוי להרחיב את הרוטציה, כשחסיאל ריברו ואנטוניוס קליבלנד עשויים לראות יותר דקות. יתכן שגם ג'ון דיברתולומיאו ישולב מחר אחרי שלא שיחק כלל בניצחון על מונאקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully