וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב קרובה לסמן וי ראשון: "לונדון - משחק העונה"

4.1.2024 / 9:20

אחרי הניצחון על וולבס בסגל חסר, האדומים מתקרבים למקום השני ביורוקאפ. אנגולה עשוי לשוב בשבוע הבא, וולס וקאמינגס יחזרו לסגל

תקציר ניצחונה של הפועל תל אביב על בי סי וולבס, 80:89 ביורוקאפ/ספורט1

הפועל תל אביב עשתה אמש (רביעי) צעד משמעותי לעבר הבטחת המקום השני ביורוקאפ אחרי שניצחה בבלגרד 80:89 את בי סי וולבס במשחק השלמה מהמחזור השני. בזכות הניצחון פתחה הפועל פער של שני משחקים על פני לונדון ליונס, אותה הם פוגשים ביום שלישי הקרוב בבלגרד, ושלושה משחקים על הקבוצות שבמקום הרביעי והחמישי - בדאלונה ובשיקטאש.

במועדון היו מרוצים מאוד מהניצחון על הליטאים, שהושג בסגל חסר עם שבעה שחקנים בכירים ברוטציה בלבד, כולל תומר גינת שחזר מפציעה אחרי שלושה שבועות, כשגל שטרנברג ויונתן רבינוביץ' מקבלים דקות. מי שלקח את הקבוצה על הכתפיים הוא קייל אלכסנדר שסיים עם 22 נקודות ו-13 ריבאונדים במשחקו הטוב ביותר במדים האדומים.

"זה היה ניצחון של קבוצה שיודעת מה היא רוצה ולאן היא רוצה ללכת", אמרו בהפועל, "בשבוע הבא נפגוש את לונדון, זה סוג של משחק עונה. ניצחון ואנחנו עם רגל וחצי במקום השני, ואפשר לסמן וי על יעד ראשון העונה".

תומר גינת, הפועל תל אביב. באדיבות הפועל תל אביב, אתר רשמי
"ניצחון של קבוצה שיודעת לאן היא רוצה להגיע". תומר גינת/אתר רשמי, באדיבות הפועל תל אביב

עידן זלמנסון הוסיף: "אני מאוד שמח אחרי ניצחון חשוב בסגל חסר, כל מי ששיחק נתן הכל מעצמו והוכחנו שוב את היכולת שלנו כקבוצה".

האדומים יישארו בבלגרד בימים הקרובים וישהו בעיר עד למשחק הבא שלהם נגד לונדון ליונס, כשאחרי המשחק הזה תשוב הפועל למשחקי הליגה. השחקן הבא שאמור לשוב לפעילות במדים האדומים הוא בראיין אנגולה, אך הפועל תל אביב רוצה להחזיר אותו בזהירות ולא ברור האם יעשה זאת במשחק היורוקאפ הבא או בשבוע לאחר מכן. ג'יילן הורד יחזור בעוד מספר שבועות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully