וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טסלפפה הצדיק את הקרדיט, אך הפועל פ"ת יודעת: הפסד יחזיר את הלחץ

4.1.2024 / 8:43

מחמאות למאמן שהכין היטב למכבי חיפה ("לא נפלנו מהם") בצל הלחץ לפטרו, אבל חייב לצלוח את בני סכנין בשבת. בקבוצה לא מופתעים מהצמד של אלימלך, נאווי התעצבן מהחילוף

תקציר: הפועל פתח תקוה - מכבי חיפה 2:2/ספורט1

שביעות רצון בהפועל פתח תקוה אחרי התיקו 2:2 מול מכבי חיפה אמש (רביעי). במועדון לחצו על המנכ"ל אבי יחיאל לבצע זעזוע בעמדת המאמן לאחר ההפסד להפועל ירושלים בסוף השבוע האחרון. יחיאל שמע את הדברים, לדברי גורמים המעורבים בפרטים אף התלבט בעניין, אבל זכר שגם בעונה שעברה הייתה סיטואציה כזו כשרבים חשבו שעליית הליגה מתרחקת, אך יחיאל סירב לפטר את טסלפפה והשאר היסטוריה. גם הפעם הוא עמד בלחץ ונתן הזדמנות נוספת למאמן, שזכה למחמאות על כך שהכין את הקבוצה בצורה מצוינת למפגש עם האלופה.

למרות הנקודה שהשיגה, הפועל פתח תקוה עדיין עמוק בתחתית ובמועדון יודעים שהפסד חוץ לבני סכנין בשבת יטלטל מחדש את הספינה.

"לא נפלנו ממכבי חיפה וגם סיכנו אותם יותר פעמים", אמר שחקן בקבוצה. "באמת התכוננו טוב ובאנו נחושים מאוד". מי שקיבל את מרבית המחמאות היה כובש הצמד רועי אלימלך, ששוב מצא את הרשת נגד הקבוצה ממנה הוא מושאל לפתח תקוה. "מלבד השערים, רועי שחקן מצוין ולא סתם ביקשנו לשאול אותו", אמרו במועדון, "מי שרואה אותו לא מופתע מהמשחק אתמול".

עופר טסלפפה מאמן הפועל פתח תקוה. דני מרון
עמד בלחץ, בינתיים. עופר טסלפפה/דני מרון
שחקני הפועל פתח תקוה חוגגים עם רועי אלימלך. דני מרון
הפנים לשבת. הפועל פתח תקוה חוגגת עם אלימלך/דני מרון

לצד התחושות החיוביות, היו גם העצבים של בר נאווי שנכנס מהספסל בדקה ה-76 והוחלף בחזרה בדקה האחרונה של תוספת הזמן. "אפשר היה להחליף מישהו אחר, ברור שהוא התעצבן", הזדהה עמו אחד חבריו לקבוצה, "הוא באמת היה מתוסכל מזה ויצטרכו לשוחח איתו שוב כדי להרגיע אותו". טסלפפה שוחח עם נאווי בסיום המשחק וחיבק אותו, אבל השחקן הנסער התקשה להירגע.

במסגרת מאבקי התחתית, בהפועל פתח תקוה ימשיכו לחפש חיזוק לעמדות הקשר והחלוץ, כאשר השוער היווני ניקוס ינאקופולוס צפוי לקבל הודעת שחרור, בין השאר כדי לפנות מקום בתקציב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully