וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות התנגדות האוהדים, "התקדמות משמעותית בין וייסמן לבורגוס"

ב"דיאריו דה בורגוס" טוענים שהקבוצה מליגת המשנה "במרחק צעד אחד מצירוף" וייסמן. האוהדים מתנגדים על רקע המלחמה בעזה

תקציר: הפועל פתח תקוה - מכבי חיפה 2:2/ספורט1

למרות שארגון האוהדים של בורגוס הביע אתמול (רביעי) התנגדות נחרצת להגעתו של שון וייסמן, בספרד מדווחים שהחלוץ הישראלי "נמצא צעד אחד מהצטרפות" לקבוצה מליגת המשנה. לפי הדיווח ב"דיאריו דה בורגוס", אתמול בערב חלה התקדמות משמעותית במו"מ ו-וייסמן "קרוב מאוד".

אחרי הפרסומים בתחילת השבוע אודות המו"מ, ארגון האוהדים La Hinchada del Arlanzon פרסם כרזה בה פירט את הסיבות להתנגדות הנחרצת להחתמת וייסמן - עם מיקוד על המלחמה בעזה והעובדה שבתחילתה החלוץ הדהד ברשתות החברתיות פוסטים שקראו "למחוק את עזה".

אם בורגוס תצרף את וייסמן זה יהיה בעסקת השאלה וגרנאדה תצטרך להשתתף בשכרו, אבל גם אם יהיה סיכום בין המועדונים - וייסמן צריך לתת את הסכמתו וההתנהלות של ארגון האוהדים של בורגוס עשויה לגרום לו להתנגד. גם ספורטינג חיחון הוזכרה כמתעניינת בו.

החלוץ הישראלי לא נכלל אתמול בסגל של גרנאדה במשחק נגד קאדיס והוא לא נמצא בתכניות. הוא שותף העונה ב-5 משחקי ליגה וצבר במהלכם 77 דקות.

כרזה של אוהדי בורגוס, שמתנגדים להחתמת שון וייסמן. טוויטר, La Hinchada del Arlanzon, צילום מסך
כרזה של אוהדי בורגוס, שמתנגדים להחתמת שון וייסמן/צילום מסך, טוויטר, La Hinchada del Arlanzon

וייסמן בן ה-27 הושאל לגרנאדה מריאל ויאדוליד בסוף חלון ההעברות של ינואר 2023, כדי לסייע לקבוצה לעלות ליגה. במועדון היו בטוחים שיצליח לשחזר את היכולת המזהירה מעונת העלייה עם ויאדוליד, אז כבש 20 שערים, וגם היו מוכנים להכניס סעיף של חובת רכישה בגובה 3.5 מיליון יורו במקרה של העפלה.

בפועל ההשפעה של וייסמן לא הייתה גדולה והוא סיים את חצי העונה בליגת המשנה עם שער אחד ומניה שנמצאת בצניחה. גרנאדה עלתה וחוייבה לרכוש אותו. אחת המטרות שבמועדון האנדולסי הציבו לחלון ההעברות של ינואר היא להיפרד מווייסמן ומכמה שחקנים נוספים כדי לפנות מקום בסגל ובתקציב.

בורגוס מדורגת במקום ה-11 בליגת המשנה בספרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully