וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לילה ראשון בלי מילסון? לילה ראשון עם קיקו: "כעת יהיה יותר קל"

4.1.2024 / 7:50

הפורטוגלי נכנס היטב למשבצת של האנגולי ומייחל להמשכיות אחרי שער הבכורה במכבי תל אביב: "נתתי לקין סיבות טובות לחשוב מי מאיתנו צריך לשחק"

תקציר: מ.ס. אשדוד - מכבי תל אביב 4:1/ספורט1

המשחק אמש (רביעי) של מכבי תל אביב באשדוד הוגדר כאן כלילה ראשון בלי מילסון. הבוקר אפשר להגדיר אותו כלילה ראשון עם קיקו בונדוסו. הפורטוגלי פתח אמש בהרכב על המשבצת של שחקן הכנף האנגולי שהמריא לאליפות אפריקה והיה מהטובים במגרש, ביחד עם גבי קניקובסקי ללא ספק השחקנים המצטיינים.

"עברתי תקופה לא קלה", שיתף בונדוסו אמש. "הפציעה בברך בחודש ספטמבר הייתה הפציעה הראשונה המשמעותית בקריירה שלי והייתי צריך זמן כדי לצאת ממנה. לא רק פיזית, אלא גם מנטלית. אני בטוח שאחרי המשחק הזה והניצחון היפה כאן יהיה לי קל יותר. כששחקן נפצע, הצד המנטלי מאוד חשוב ולקח לי זמן".

בונדוסו הוסיף: "חזרתי למשחק ואני מאוד שמח. פתחתי בהרכב והרגשתי טוב. בפורטוגל שיחקתי בצד שמאל. מילסון גם משחק שם. הוא שחקן שונה ממני. הוא משחק בסגנון שונה והוא באמת שחקן על. אני חושב שניתן למאמן סיבות טובות לחשוב מי צריך לשחק בעמדה הזו".

קיקו בונדוסו, שחקן מכבי תל אביב חוגג. לירון מולדובן
מתחיל למצוא את עצמו. בונדוסו חוגג אמש/לירון מולדובן

על המלחמה בארץ אמר בונדוסו: "אני מקווה שזה יסתיים בקרוב. המועדון היה מאוד פתוח ואמיתי איתנו מהרגע הראשון". בונדוסו הוסיף: "האווירה בקרית שלום מצויינת. רובי קין הוא שחקן לשעבר ומבין אותנו מצוין. אני חייב להגיד שאני מאוד מתחבר לכוח של האוהדים. הקהל בישראל מאוד חזק ומשמעותי. אני מקווה שנרגיש אותם מצוין בשני המשחקים הקרובים כי אני כל הזמן אומר שהקהל בישראל יוצא דופן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully