וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה לא לפני? הפועל ת"א הגיבה באיחור, אך חילצה נקודה הירואית

4.1.2024 / 6:40

בורחה למה ראה את קבוצתו נקלעת לפיגור כפול נגד בני סכנין לפני שתיקן את הטעויות, אבל האדומים ניצלו מהפסד שבשנים קודמות היו סופגים, ובמידה מסוימת קופחו מחוסר האחידות בשיפוט. וגם: מה קורה עם לאיוס ומה יהיה עם אוז'בולט?

תקציר: הפועל תל אביב - בני סכנין 3:3/ספורט1

קשה לומר שבהפועל תל אביב היו מאוכזבים מהתיקו הביתי נגד בני סכנין אמש (רביעי), לאחר שחזרו מפיגור 2:0 ל-2:2 ולאחר מכן הצליחו להשוות ל-3:3 בדקה ה-100. האדומים גילו הרבה אופי במשחק על אף מחצית ראשונה רעה מאוד, ואם רועי ריינשרייבר וה-VAR לא היו מתעקשים על פנדלים חוזרים אחרי העצירות של אמיליאס זובאס, אולי השער השני של אור בלוריאן היה שווה ניצחון, אבל זה נותר בגדר "אם וכאשר".

בהפועל קצת התבלבלו מהמשחק נגד מכבי חיפה העייפה, ועלו לא מוכנים למשחק אתמול. סלובודן דראפיץ' שיחק על החולשות של המארחת, בודד שחקנים נגד עומר סניור ואביב סלם וידע שכניסות מקו שני דרך מרכז ההגנה גם יעשו את שלהן. לבורחה למה לקח מחצית שלמה להגיב ולעבור לארבעה שחקני הגנה, מחצית שבזכות לא מעט מזל לא נגמרה בפיגור גבוה יותר משני שערים. עוד במחצית הראשונה העירו מהספסל ללמה על הבידודים של שחקנים נגד המגנים שלו, אך הספרדי בחר לא להגיב עד ההפסקה, וזה כמעט היה מאוחר מדי.

ועדיין, זה מסוג המשחקים שבשנים קודמות האדומים היו מפסידים. בתוך החוסרים הטקטיים המרובים, יש המון רעב וטירוף של שחקנים לדקות משחק והצלחה, כך שהקבוצה מצליחה להתאושש ולתת פייט גם במשחקים כאלה. בסופו של דבר גם העומסים השפיעו, חוסה רודריגס כבר פצוע, יהב גורפינקל שהיה מדהים נגד מכבי חיפה נעדר הפעם, וגם עומרי אלטמן המתין מחצית על הספסל.

אור בלוריאן הפועל תל אביב. קובי אליהו
זה יכול היה להיות שער ניצחון. אור בלוריאן/קובי אליהו

שופטי המסך אמנם צדקו בהחלטתם להורות על פנדלים חוזרים, היות וזובאס עזב את קו השער לפני שעצר את הבעיטות של דור חוגי, אבל יש מקום לתחושת קיפוח מסוימת מבחינת הפועל תל אביב. מדובר בעבירה שחוזרת על עצמה במרבית הפנדלים בכדורגל הישראלי, ופעמים רבות מתעלמים ממנה, כך שהאדומים היו הפעם בצד הלא נכון של מגמת חוסר האחידות בהחלטות שיפוט.

מבלי להיכנס לשיקול המקצועי של למה להכניס את נועם בונה במקום דן איינבינדר, והעומסים שמלווים את הקבוצה, שניות ספורות לפני הפועל תל אביב השוותה ל-2:2, בלומפילד רעד וסכנין נלחצה. אלה הרגעים שלמה היה צריך את איינבינדר במגרש יותר מכל המשחק, בשביל הדברים הקטנים שבעזרתם מנצלים את הסיטואציה, כדי להריח את חולשתה של סכנין ולגמור את המשחק, אפילו לנסות ליהנות מהמומנטום והאווירה באצטדיון עוד כמה דקות. אלה הלחם והחמאה של הקפטן האדום.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
בורחה למה מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
הגיב באיחור. בורחה למה/קובי אליהו

והגיע הזמן להתייחס להישאם לאיוס. משהו רע עובר על הקשר, כמעט כל פעולה שלו מסתיימת אצל שחקן יריב, הוא כמעט ולא מצליח לנצל את המהירות והדריבל שלו, משחק בחוסר חכמה, בדקות מסוימות זה גם נראה כמו חוסר יכולת לעמוד בלחץ ובציפיות ממנו. אם לאיוס באמת יגיע לעונה הזאת, הפועל תל אביב תקבל את ה"רכש" הכי טוב שאפשר בחלון ינואר.

בניגוד ללאיוס, עומרי אלטמן יצר במחצית אחת אתמול מה שכל הפועל תל אביב לא הצליחה לעשות בחצי הראשון. הוא התחיל את העונה חלוד עם השיקום לגב, אך אט אט הופך חד, נייד וחכם. בכל רגע שהוא על המגרש הפועל תל אביב מסוכנת יותר - סוף סוף אלטמן שציפו לו.

האדומים יוצאים לסדרת משחקים קשה מאוד שתכלול את מכבי נתניה, הפועל באר שבע, דרבי, בית"ר ירושלים והפועל חיפה, סדרה שתהיה לה משמעות גדולה גם בנוגע לסיכוי לסיים את העונה הסדירה בפלייאוף העליון.

בנוגע לאלן אוז'בולט, האנרגיות בשני הצדדים מרמזות על פרידה בקרוב, אך במועדון יחכו לעסקה הנכונה עבורו. בהפועל באר שבע בודקים כרגע אופציה של חלוץ אחר, ואם אחד כזה לא יסכים להגיע לארץ, יחזרו לאופציית אוז'בולט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully