וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגגו על חשבונו: 7 נקודות ותבוסה ב-39 הפרש לאבדיה ביום הולדתו

הישראלי ירד מדו ספרתי אחרי שלושה משחקים והוסיף 6 ריבאונדים ו-4 אסיסטים ב-21 דקות ב-140:101 של וושינגטון בקליבלנד. ג'ארט אלן התקרב לטריפל דאבל מנגד

שחקני וושינגטון חוגגים לדני אבדיה יום הולדת/מתוך האתר הרשמי של הוויזארדס

דני אבדיה קיווה לחגוג את יום ההולדת בצורה קצת שונה. וושינגטון והפורוורד הישראלי הובסו הלילה (בין רביעי לחמישי) 140:101 בקליבלנד, אחרי משחק במעמד צד אחד שקטע לקאבס רצף של שני הפסדים והעמיד את הוויזארדס על ניצחון בודד בששת משחקיהם האחרונים.

אבדיה שרק אתמול ציין את יום הולדתו ה-23, סיפק משחק פושר כמו יתר חבריו. הוא ירד מדו ספרתי בטור הנקודות אחרי שלושה משחקים רצופים כשהסתפק ב-7 נקודות (3 מ-11 מהשדה, 1 מ-3 מהשלוש) ותרם גם 6 ריבאונדים, 4 אסיסטים, חטיפה וגם 3 איבודים ב-21 דקות בלבד, כשאת מרבית הדקות במחצית השנייה הוא רואה מהספסל, בין היתר על רקע הגארבג' טיים הארוך.

וושינגטון ואבדיה דווקא פתחו את המשחק לא רע והצליחו להישאר קרובים אחרי רבע אחד, אבל בריחה של הקאבס לקראת הירידה להפסקה ורבע שני שהסתיים בפלוס 12 לקבוצה הביתית, הספיקו כדי לשבור את הוויזארדס לחלוטין. עם פתיחת המחצית השנייה ההפרש הלך ותפח (הגיע בשיאו ל-44), ואבדיה ירד לספסל כשנותרו שבע דקות לתום הרבע השלישי, ולא חזר.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס, מול אייזק אוקורו, קליבלנד קאבלירס. Ron Schwane, GettyImages
ערב קשוח. אבדיה מול אייזק אוקורו/GettyImages, Ron Schwane

קליבלנד ששיפרה את מאזנה ל-15:19 העונה, הציגה רשימת קלעים מאוזנת עם לא פחות משישה שחקנים בספרות כפולות. מקס סטרוס סיים כקלע הבולט עם 24, דונובן מיטשל קלע 22 וקריס לוורט תרם 21, 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים מהספסל, אבל מעל כולם היה ג'ארט אלן שעשה ככל העולה על רוחו בצבע וסיים עם 17 נקודות, 19 ריבאונדים, 7 אסיסטים וגם שתי חסימות.

את וושינגטון שירדה למאזן 27:6 הוביל קייל קוזמה עם 16 נקודות, בעוד דניאל גאפורד, קורי קיספרט ומייק מוסקאלה מוסיפים 12 כל אחד.

הוויזארדס יתארחו פעם נוספת אצל הקאבס במשחקם הבא שייערך בלילה שבין שישי לשבת - ויקוו לתת לפחות פייט לשם שינוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully