וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני משחקים ביבשות שונות, יום אחרי יום: המסע של אנדרה אונאנה

שוער מנצ'סטר יונייטד ישחק מול טוטנהאם ב-14 בינואר, וכעבור יממה יעמוד בשערה של קמרון בפתיחת אליפות אפריקה. מה הוביל לסיכום החריג בין הצדדים?

תקציר: נוטינגהאם פורסט - מנצ'סטר יונייטד 1:2/ספורט1

אליפות אפריקה (כמו גם אליפות אסיה) תצא לדרך בסוף השבוע הבא, ולשם כך שחקנים מליגות בכירות באירופה המגיעים מהיבשות הללו כבר עזבו את קבוצותיהם לטובת ההכנות לטורניר עם נבחרותיהם. אחד השמות הבולטים באליפות אפריקה הוא אנדרה אונאנה, שוער מנצ'סטר יונייטד ונבחרת קמרון, וקבוצתו וההתאחדות במולדתו הגיעו לסיכום לפיו השוער יגיע לטורניר בחוף השנהב מאוחר מהרגיל.

קמרון המשחקת בבית ג' תחל את דרכה באליפות מול גינאה ב-15 בינואר בשעה 19:00 (שעון ישראל), כאשר 24 שעות בלבד לפני כן מנצ'סטר יונייטד תארח את טוטנהאם בפרמיירליג. לפי הסיכום בין הצדדים, אונאנה יקח חלק במשחק מול הספרס ורק אז ימריא לחוף השנהב, פחות מיממה לפני משחק הפתיחה של קמרון.

הסיבה העיקרית לכך שקמרון באה לקראת מנצ'סטר יונייטד היא שאונאנה לא היה חלק מהנבחרת כאשר עבר הקיץ לשדים האדומים. השוער הסתכסך במונדיאל הקודם עם המאמן ריגוברט סונג, נטש את הנבחרת תוך כדי הטורניר ובהמשך הודיע על פרישה ממנה, אך לאחרונה שוכנע על ידי ההתאחדות לחזור למדים הלאומיים וכל זאת כשסונג עדיין בתפקיד.

אנדרה אונאנה שוער מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
שני משחקים ב-24 שעות? אונאנה/GettyImages

יונייטד החתימה את אונאנה בקיץ מאינטר בידיעה שהוא לא יעזוב אותה לתקופה ממושכת באמצע העונה, אולם כעת כאמור חלה תפנית בעלילה. לפי ה"אתלטיק" השדים האדומים לחלוטין מכבדים את רצונו של אונאנה לשנות את דעתו ולייצג את מדינתו, ולאור זאת הקמרונים באו לקראתם.

קמרון הוגרלה לבית עם גינאה, גמביה והאלופה המכהנת סנגל. היא נחשבת לעדיפה על פני שתי הראשונות ואמורה לעלות לשמינית הגמר - דבר שבתרחיש מסוים תוכל לעשות גם מהמקום השלישי. אם קמרון באופן מפתיע לא תעלה משלב הבתים, אונאנה לא יחמיץ אפילו משחק אחד של יונייטד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully