וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאראס מסמן את המפתחות לניצחון על מכבי ת"א: "משחק קשה מאוד"

מאמן פנרבחצ'ה ינסה לעצור את בראון ובולדווין: "מכבי אחת הטובות באירופה בריבאונד הגנה ומתפרצות". ווילבקין: "מקווה שהקהל יעזור לנו"

תקציר: פנרבחצ'ה - בורסאספור 90:97/ספורט1

מכבי תל אביב תנסה להמשיך במומנטום שלה גם הערב (חמישי, 19:45), כשתתארח אצל פנרבחצ'ה במסגרת המחזור ה-19 ביורוליג. המשחק ייערך בעיר פוניבז' שבליטא לאור חוסר היכולת של הטורקים לערוב לבטחונה של האלופה הישראלית, כשאת העתקת המשחק לליטא יזם בין היתר המאמן החדש של פנרבחצ'ה שרונאס יאסיקבצ'יוס - אקס הצהובים.

"זה משחק קשה מאוד עבורנו", אמר שאראס, שהחיה מחדש את קבוצת הפאר הטורקית מאז הגיע למועדון. "מכבי תל אביב אחת הקבוצות הטובות באירופה בכל הנוגע לריבאונדים בהגנה והתקפות מתפרצות, לכן נצטרך לשים תשומת לב גדולה לשני האספקטים האלה. צריך להקשות כמה שאפשר על לורנזו בראון ו-ווייד בולדווין".

על הבית החדש בו יארח אמר המאמן: "פוניבז' היתה אולי האופציה האחרונה שלנו, זה או זה או שהמשחק יידחה. לפי הבנתי, שתי הקבוצות ניסו להציל אותו ואת הלו"ז. אפשר לדבר הרבה, אבל התפקיד שלנו הוא לשחק. אני לא יודע אם אקבל יותר תמיכה פה".

אקס נוסף אותו יפגשו הצהובים הערב הוא סקוטי ווילבקין, שהוסיף: "זה שבוע כפול, אני מקווה שננצל את העובדה שיהיה קהל שיתמוך בנו כדי לחזור הביתה עם ניצחון".

מאמן פנרבחצ'ה שרונאס יאסיקביצ'יוס. Seskim Photo/MB Media, GettyImages
יודע שלא יהיה לו פשוט. שאראס/GettyImages, Seskim Photo/MB Media

שאראס הגיע לפנר אחרי שפתחה את חודש דצמבר עם ארבעה הפסדים רצופים - כולל שניים בדרבים נגד בשיקטש ואנאדולו החסרה מאוד בליגה, והחליטה להיפרד מדימיטריס איטודיס שהיה אמור להצעיד אותה לגדולות. עם הגעתו של הליטאי, החלה פנר לנצח בצרורות - גם בליגה וגם באירופה, אולם ההפסד הביתי המפתיע שלשום לכוכב האדום בלגרד קטע את הרצף הזה.

שלושה שחקנים קולעים בספרות כפולות עבור פנברחצ'ה ביורוליג - נייג'ל הייז דיוויס תורם 13.6 נקודות ו-4.8 איבאונדים, סקוטי ווילבקין עם 13 נקודות וג'ונתן מוטלי עם 10.4 נקודות. מרקו גודוריץ' עם 9.5 נקודות וטיילר דורסי הם הבאים בתור ברשמית הקלעים. ים מדר, שרק השבוע ניפק משחק מפלצתי בליגה הטורקית, עומד על 5.9 נקודות, 1.6 אסיסטים ו-1.5 ריבאונדים בממוצע עד כה ב-16 דקות לערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully