וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שתי הארכות: הפועל עפולה גברה 107:109 על גליל עליון

האדומים לא הפסידו עד כה ליריבותיה לתחתית, עד שהגיעה המארחת שנצמדה אליה בטבלה עם ניצחון דרמטי. וייס וארלינגטון בלטו

תקציר ניצחונה של הפועל תל אביב על בי סי וולבס, 80:89 ביורוקאפ/ספורט1

דרמה כזו לא רואים בכל יום בליגת העל בכדורסל. אחרי שניצחה את שאר יריבותיה לתחתית, הפועל גליל עליון נכנעה הערב (חמישי) 109:107 רק אחרי שתי הארכות, כאשר בזכות התוצאה הזו המנצחת נצמדה למפסידה בטבלת הליגה.

הקבוצה המקומית הובילה 22:25 אחרי רבע אחד, אך הרבע השני היה בשליטת האורחת. גליל עליון יצאה לריצת 4:12 עד למחצית כדי לרדת להפסקה ביתרון 40:47. ההפרש נותר יציב כמעט לכל אורך הרבע השלישי אך לקראת סיומו התעוררה המארחת ועוד לפני שהוא תם היא כבר השוותה את התוצאה.

המטוטלת נמשכה גם ברבע האחרון כאשר היתרון עבר מצד לצד, ו-54 שניות לסיו שלשה של ג'יימס פלדיין קבעה 80:82 לקבוצה של ברק פלג. מוריאל לוטאטי איזן את התוצאה והוא קיבל צ'אנס להכריע, אך הוא פספס והמשחק נכנס להארכה.

שחקן הפועל עפולה מרסלוס ארלינגטון. מאור אלקסלסי
ניצחון דחוק. ארלינגטון/מאור אלקסלסי

בהארכה עצמה קמרון שלטון העלה את עפולה ליתרון 83:89 משמעותי כשתי דקות לסוף, אך אז הגיע מהפך עם ריצת 0:8 שהושלמה בזכות שלשה נוספת של פלדיין. מרסלוס אלינגטון איזן דקה לסיום, אך אז פלדיין, שוב עם צליפה מחוץ לקשת, קבע 91:94 לאורחת. האם זה הסוף? ממש לא. וייס דייק מבחוץ, ושלח את הקבוצות להארכה שנייה. חצי דקה לסיומה שלשה של לוקאס גולדנברג שברה שוויון, רועי הובר החטיא מאותו הטווח מנגד וקסיוס סטנלי סגר סיפור עם הטבעה.

ספנסר וייס שצלף חמש פעמים מחוץ לקשת בלט עם 18 נקודות, כאשר מרסלוס ארלינגטון עם 17. עומאר סילבריו וג'יימס פלדיין הצטיינו עם 28 ו-25 נקודות בהתאמה, אך זה לא הספיק בקרב בין שתי קבוצות התחתית. האריסון הנדרסון, שערך בכורה אצל ברק פלג, לא שכנע וקלע 5 נקודות בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully