וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה מקשה על אוהדי ניוקאסל: "רוצים למנוע אלימות בסנדרלנד"

לקראת "הדרבי של נהר הטיין" הראשון מזה כמעט 8 שנים (שבת, 14:45, ספורט2), קהל המגפייז לא יורשה להגיע בתחבורה ציבורית בצעד חריג, וכעת דורש: "שהסעודים יטיסו אותנו לשם ברכבת אווירית"

תקציר: ליברפול - ניוקאסל 2:4/ספורט1

הסיבוב השלישי בגביע האנגלי בדרך כלל מסדר בשלב זה של הטורניר מעט מפגשים גדולים בין קבוצות פרמיירליג, כשההנאה הגדולה של האוהד הניטרלי היא לקוות לסינדרלה חדשה בדמות קבוצה מהליגות הנמוכות בממלכה. אמנם ישנם מספר משחקים שיפגישו קבוצות מהפרמיירליג או לכל הפחות מהפרמיירליג והצ'מפיונשיפ, אבל משחק אחד יהיה מעל כולם בשבת הקרובה (14:45, ספורט2) כשסנדרלנד תארח את ניוקאסל לדרבי לוהט וראשון מסוגו מאז מרץ 2016.

כמעט 8 שנים חלפו מאז "הדרבי של נהר הטיין" האחרון שנערך במסגרת הפרמיירליג, אז שתי הקבוצות נפרדו ב-1:1 שבדיעבד השאיר את סנדרלנד בליגה הבכירה, בעוד ניוקאסל ירדה לליגת המשנה, והשתיים התחלפו בעונה שלאחר מכן, כשמאז המארחת בשבת לא הצליחה לחזור לפרמיירליג ואף התדרדרה עד מחוזות ליג 1 - הליגה השלישית בטיבה באנגליה.

לקראת המפגש הפיקנטי, נמכרו במהרה כל הכרטיסים למשחק כש-6,000 אוהדים בחולצות שחורות-לבנות של ניוקאסל הבטיחו את מקומם, אבל נראה שהמשטרה המקומית בסנדרלנד עושה חיים קשים לאוהדי המגפייז שיאלצו למצוא דרכים חלופיות להגיע לאצטדיון "האור" בשבת.

חאתם בן ארפה ניוקאסל לצד דוידה סנטון סנדרלנד. GettyImages
כמעט 8 שנים אחרי, הדרבי חוזר. סנטון ובן ארפה/GettyImages

משטרת המחוז הודיעה שלקראת ההתמודדות בין שתי היריבות המרות, אוהדי ניוקאסל "לא יורשו מסיבות הנוגעות לביטחון האוהדים ובטיחותם להגיע למגרש בתחבורה ציבורית". עוד הוסיפו בהודעה שנמסרה לקהל שרוצים להימנע "מתקריות אלימות בין אוהדים" וכי "המשטרה תלווה את שני מחנות האוהדים בדרכם לאצטדיון ובדרכים החלופיות".

זהו צעד חריג של כוחות האבטחה לקראת המשחק, כאשר בכל משחק בבריטניה ההגעה דרך תחבורה ציבורית היא למעשה הוראה מטעם משטרות ברחבי הערים, עם הנחיה להגיע בעזרת רכבת תחתית, אוטובוסים והסעות משותפות, כשנראה שאלפי אוהדי המגפייז יאלצו לעשות זאת בשבת על פי האופציה השלישית, היקרה והפחות נוחה עבורם.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אוהדי ניוקאסל חוגגים את הרכישה הסעודית. רויטרס
מבקשים סיוע מהבעלים העשיר. אוהד ניוקאסל/רויטרס

ההקנטות בין שני מחנות האוהדים כבר החלו ברשתות החברתיות, במיוחד אחרי הודעת המשטרה, כשהקהל המקומי לגלג על קהל החוץ עם דיווחים על כך שהם ינסו לחסום את כל הדרכים האפשריות להגיע לאצטדיון ולצבוע את החניות בצבעי אדום-לבן, במקומות בהם לא ניתן לחנות ובצבעי סנדרלנד כמובן. אוהדי ניוקאסל זעמו על החלטת המשטרה וקראו לבעלים הסעודי: "תשכור לנו מטוסים להגיע בהם למשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully