וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטורקיה זועמים? בליטא נרגשים: האולם יתמלא במשחק "ההיסטורי"

בזמן שאוהדי פנרבחצ'ה ממשיכים להביע תרעומת בעקבות הסכמת המועדון להעתיק את משחק הבית נגד מכבי תל אביב מאיסטנבול, פוניבז' מתכוננת לחגיגת יורוליג ראשונה מסוגה בעיר - והמחירים בהתאם

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 2.1.24/ספורט1

בטורקיה ממשיכים להביע תרעומת על הנהלת פנרבחצ'ה שאיפשרה להעתיק את משחק הבית נגד מכבי תל אביב מחר (חמישי, 19:45) מאיסטנבול מסיבות ביטחוניות, ממשיכים לבקר בצורה חריפה את נשיא המועדון עלי קוץ' ברשתות החברתיות ולטעון שהוא נכנע ל"לובי היהודי" בעידודה של הספונסרית "טורקיש איירליינס", אבל במקביל, התחושות בפוניבז' שתארח את המשחק שונות בתכלית.

העיר הליטאית שמונה פחות מ-90 אלף תושבים תארח לראשונה בתולדותיה משחק יורוליג, ומורגשת תכונה רבה. בליטא מדווחים שהיציעים ב"קלנאפיליו ארנה" עשויים להתמלא בכ-5,600 צופים - ובכך עשוי להישבר שיא הצופים למשחק בעיר.

בתקשורת הליטאית הגדירו את המשחק מחר כ"רגע היסטורי לפוניבז' ולכדורסל הליטאי", וסיפרו כי מי שיהיה אחראי על סדר, ארגון והפקת האירוע יהיו עובדי ה"ז'לגיריו ארנה" של ז'לגיריס קובנה, שרגילה לארח משחקים בסדר גודל שכזה.

שחקן מכבי תל אביב אנטוניוס קליבלנד מול שחקן פנרבחצ'ה נייט ססטינה. Djordje Kostic, Dragan Tesic, אתר רשמי
בלי ביתיות, אבל עם דחיפה מהקהל. המפגש הקודם בין פנר למכבי תל אביב/אתר רשמי, Djordje Kostic, Dragan Tesic

בליטא כאמור העריכו שהיציעים יתמלאו בלמעלה מ-5,000 צופים והורגשה היענות גבוהה אחרי שנפתחה מכירת הכרטיסים. מחיר התחלתי לכרטיס עומד על כ-32 יורו, והרף העליון מתומחר בלא פחות מ-233 יורו, עדות נוספת לביקוש הגדול יחסית.

רוב האוהדים הליטאים יתמכו בפנרבחצ'ה, כמובן, בזכות הנוכחות של שרונאס יאסיקביצ'יוס ועוזרו תומאס מאסיוליס על הקווים. פנרבחצ'ה תתייצב למשחק בסגל כמעט מלא, למעט הפורוורד מטקן בירסן. דיישון פייר שהחמיץ את המשחק האחרון נגד הכוכב האדום בלגרד בשל פציעה, המריא עם פנר לליטא ועשוי להיות כשיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully