וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיסקית החטופים הגיעה עד לנשיא ארגנטינה - שענד אותה על צווארו

משלחת ישראל השתתפה בטקס הפתיחה למשחקי פאנאמריקה. אמיר פלד, יו"ר "מכבי תנועה עולמית", העניק לחאבייר מיליי את הדסקית האישית שלו לשחרור החטופים, והנשיא ענד את הדסקית על צווארו

מימין לשמאל נשיא ארגנטינה חאבייר מיליי, אמיר פלד יו"ר מכבי תנועה עולנית. יחצ,
מימין לשמאל נשיא ארגנטינה חאבייר מיליי, אמיר פלד יו"ר מכבי תנועה עולנית/יחצ

אמיר פלד, יו"ר "מכבי תנועה עולמית", העניק לנשיא ארגנטינה חאבייר מיליי את הדסקית האישית שלו לשחרור החטופים והנשיא ענד את הדסקית לצווארו.

האירוע נרשם בטקס פתיחת משחקי פאנאמריקה, השתתפות כ-5,000 ספורטאים יהודים ממדינות דרום ומרכז אמריקה, ארה"ב, אוסטרליה, דרום אפריקה, בריטניה, הונגריה וישראל.

המשלחת הישראלית מונה כ-74 ספורטאים, מתוכם 45 ספורטאים מיישובי עוטף ישראל, במטרה להעניק להם עוצמה שתקל עליהם במקצת את אירועי 7 באוקטובר. במהלך טקס הפתיחה הקריאה רוני רומינה את ה"יזכור" המיוחד שלה. רומינה היא גננת שניצלה מהעוטף אך גיסה נרצח ובני משפחתה נחטפו והוחזרו לאחרונה.

בטקס הפתיחה המשלחת הישראלית נכנסה לאצטדיון עם שלטים של החטופים ותמונות של קרוביהם שנרצחו. נושאת הדגל בטקס הייתה מגל וולף, מנהלת המשלחת מאור הנר, שניצלה באירועים.

חאבייר מיליי עונד דיסקית למען החטופים. יחצ,
חאבייר מיליי עונד דיסקית למען החטופים/יחצ

על סיכול הפיגוע בארגנטינה אמר פלד: "מבדיקה שנעשתה מתברר שתפיסת חוליית הטרוריסטים התבצעה עוד לפני פתיחת המשחקים. לאירוע זה אין השפעה על המשחקים בפאנאמריקה שימשיכו כרגיל. מחר, יום חמישי, יהיה טקס הנעילה של המשחקים. כל מערכת האבטחה במשחקי פאנאמריקה מתואמת עם שר ביטחון הפנים של ארגנטינה שהוא גם מראשי מכבי ארגטינה והאבטחה סביב המשחקים הינה מקצועית וברמה גבוהה".

  • עוד באותו נושא:
  • ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully