וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועמדת חדשה לאליפות? כל הסימנים מראים: הת'אנדר מתקרבים לשם

עם רצף אדיר מול הקבוצות הטובות ב-NBA, מספרים שמראים דומיננטיות לאורך זמן וכוכב על ש"לומד להשפיע על המשחק בדרכים חדשות", אוקלהומה סיטי היא הרבה יותר מסתם עוד קבוצה צעירה מלהיבה: "הגיע הזמן שנתחיל להתייחס אליהם בתור קונטנדרים"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 2.1.24/ספורט1

בארצות הברית מוכנים להגדיר כבר עכשיו את אוקלהומה סיטי כטוענת לכתר, וקל להבין מדוע. הניצחון 123:127 הלילה (בין שלישי לרביעי) על בוסטון לא העמיד את הת'אנדר על המאזן השני בטיבו במערב (9:23), אלא המשיך תקופה אדירה של הקבוצה במהלכה היא הוכיחה יותר מפעם אחת שהיא מוכנה ובשלה להתחרות עם הקבוצות הטובות והמנוסות ביותר בליגה.

זה היה הניצחון החמישי ברציפות של הת'אנדר, והשמיני בתשעה משחקיהם האחרונים. בשבוע האחרון הם ניצחו את המדורגת 1 במערב (מינסוטה), הביסו את האלופה המכהנת פעמיים במשחקי חוץ וגברו על מוליכת המזרח שעומדת על המאזן הטוב בליגה. בוסטון הופיעה למשחק בסגל מלא, ומאזנה במשחקים הללו עמד על 1:15 מתחילת העונה - אבל זה לא הרשים את שיי גילג'ס אלכסנדר וחבריו, שנראים פשוט נהדר.

"הם מוכשרים מאוד. אני מתקשה להאמין שזה צירוף מקרים", החמיא קריסטאפס פורזינגיס בסיום, אחרי ש-34 נקודות שלו לא הספיקו לבוסטון. "הם משחקים ממש טוב, וקרובים למקום הראשון במערב. קבוצה ממש טובה, שנתנה לנו חומר למחשבה".

צ'ט הולמגרן, אוקלהומה סיטי ת'אנדר. Joshua Gateley, GettyImages
רוקי העונה? צ'ט הולמגרן/GettyImages, Joshua Gateley

כאמור, רצף חמשת הניצחונות כלל ניצחון ב-23 הפרש על מינסוטה ו-26 הפרש על דנבר, אבל בניגוד ללא מעט קבוצות צעירות ומלהיבות שראינו בעבר, המספרים מוכיחים שזה לא מקרי.

לת'אנדר אמנם יש את הסגל השני הכי צעיר בליגה, אבל הם מחזיקים במאזן הרביעי הכי טוב, בנט רייטינג השלישי הכי טוב (8.5+), מדורגים במקום הרביעי בליגה בהגנה (110.7 נקודות פר 100 פוזשנים) ובמקום החמישי בהתקפה (119.2 נקודות פר 100 פוזשנים).

הפרשנים והעיתונאים כאמור כבר מוכנים להגדיר אותם כקונטנדרים. "ל-OKC יש שחקנים צעירים עם נשמה של ותיקים. האופן שבו הם משחקים יחד בשני צידי המגרש פשוט יפהפה. הם השיגו העונה כמה ניצחונות שנתנו הצהרות כוונות ומדובר בקונטנדרית לגיטימית!", צייץ קנדריק פרקינס, בעוד כתב "האתלטיק" פרד כץ כתב: "הגיע הזמן שנפסיק לבחון את OKC דרך הפריזמה של קבוצה שזקוקה לעוד טרייד אחד כדי להיחשב לקונטנדרית, ונתחיל להעריך את מה שיש כבר עכשיו. הת'אנדר בנויים להיאבק על האליפות".

למרות זאת, בקבוצה מנסים לקחת את זה לאט לאט, ולהיזהר עם ההצהרות. "המאזן שלנו בעיקר מוכיח שאנחנו עושים הכל כדי לנצח, שזה יותר חשוב לנו מכל דבר אחר כרגע", אומר צ'ט הולמגרן, שמסתמן כמועמד המוביל לתואר רוקי העונה, וסיים הלילה עם 14 נקודות,7 אסיסטים ו-4 חסימות. "בכל מה שקשור לטווח הארוך, עדיין לא הוכחנו כלום. אף אחד מאיתנו לא מרגיש מרוצה או שבע, כי אנחנו מודעים לכך שיש לנו עוד דרך לעבור. עברו בסך הכל 32 משחקים העונה, נשארו 50. אני בטוח שעוד נלמד כל מיני שיעורים בדרך"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שיי גילג'ס אלכסנדר, אוקלהומה סיטי ת'אנדר. רויטרס
"הרבה יותר מסתם גאנר". גילג'ס אלכסנדר/רויטרס

שיי גילג'ס אלכסנדר ממשיך לבסס את עצמו בתור כוכב על בליגה, ומדורג במקום השלישי בטבלת הקלעים עד כה. הלילה הוא שוב הציג יכולת פנטסטית עם 36 נקודות (14 מ-22 מהשדה) וסדרת מהלכי קלאץ'.

"שיי למד להשפיע על המשחק בדרכים חדשות. הוא מסוגל להשפיע בכל דרך, זה מה שהופך אותו לשחקן כל כך טוב - הוא הרבה יותר מסתם גאנר, הרבה יותר מעוד סקורר", שיבח אותו מאמנו מארק דייגנולט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully