וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה מבינה שאין לה ברירה אלא להיפרד מסמי בוראר בינואר

הקשר הבלגי נראה חסר חשק בהפסד להפועל באר שבע ובמועדון ממתינים להצעות כספיות ראויות עבורו. ניסיון לאושש את השחקנים לקראת מכבי תל אביב בראשון בבלומפילד

תקציר: הפועל חדרה - הפועל באר שבע 2:0/ספורט1

הפועל חדרה ממשיכה לצלול. אמש (שלישי) נכנעה 2:0 להפועל באר שבע וספגה הפסד רביעי בחמשת המשחקים האחרונים. עם זאת, בניגוד לחלק מהמשחקים הקודמים, הפעם נראתה הפועל חדרה רע מאוד בכל שלבי המשחק וכלל לא היוותה יריב לחבורה של אליניב ברדה.

נראה כי הסגל הקצר של ניסו אביטן נופל מהרגליים בעקבות עומס המשחקים בשבועות האחרונים ולאנשי המועדון ברור שללא חיזוק משמעותי בינואר, מסומנת חדרה כאחת המועמדות הבטוחות לירידת ליגה.

מריאנו באריירו הפועל באר שבע לצד סמי בוראר הפועל חדרה. שלומי גבאי
עוד משחק נפל. בוראר/שלומי גבאי

מי שנראה אמש חסר חשק במיוחד הוא הקשר הבלגי סמי בוראר, שהציג עוד משחק נפל ולא תרם כלום על הדשא. בחדרה מבינים שהפרידה מבוראר תהיה בלתי נמנעת בינואר וכעת רק ממתינים להצעה כספית ראויה כדי לשחררו. אם לוקחים בחשבון את חולשתם של שלושה זרים נוספים, סולימאן קוליבאלי, קויה מבאה וטוני גומש, מבינים עד כמה עמוק הבור המקצועי אליו נקלעה חדרה כעת, כאשר ברור שלראשי המועדון אין את התקציב להביא כעת ארבעה זרים חדשים שיוציאו את הקבוצה מהתחתית.

בחדרה ינסו לאושש את השחקנים בימים הקרובים, לקראת משחק החוץ נגד המוליכה מכבי תל אביב ביום ראשון הקרוב בבלומפילד, כאשר במועדון מבינים שזה כנראה לא המשחק להתאושש בו ולצאת מהמשבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully