וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן ורד לשחקנים לפני מכבי חיפה: "מאמין שהיום נצא לדרך חדשה"

3.1.2024 / 9:10

הוותיקים לקחו גם כן אחריות על ירידת הפועל פתח תקוה למקום האחרון: "עד לפני שבועיים הכל היה נראה אחרת". אבי ריקן ישוב לסגל (20:15, ספורט3)

מחוץ לקווים, 2.1.24/עריכת וידאו: זיו שטיינר

כשהיא במקום האחרון בטבלת ליגת העל, הפועל פתח תקוה תנסה להעלות חיוך הערב על פני אוהדיה כשתארח את האלופה מכבי חיפה (20:15, ספורט3), שמצדה תזכה לתמיכה של למעלה מ-5,500 אוהדים ירוקים.

מאמן המלאבסים עופר טסלפפה, שהנהלת המועדון החליטה להעניק לו גיבוי ולהמשיך איתו כמאמן גם הערב, דיבר עם השחקנים על כך שהם חייבים לחזור להיות ממושמעים ואגרסיביים. "נבוא עם אותה גישה שבאנו למשחק הקודם מולם", אמר טסלפפה לקראת המשחק הערב, "אין ספק שאנחנו בתקופה פחות טובה ואנחנו צריכים לחזור לדברים שאפיינו אותנו".

שחקן הפועל פתח תקוה אבי ריקן. מאור אלקסלסי
חוזר לסגל. אבי ריקן/מאור אלקסלסי

מי שיחזור לסגל הערב יהיה אבי ריקן, שצפוי לפתוח על הספסל שכן הוא עדיין לא כשיר לשחק דקות רבות. "יש לנו בעיה כרגע כי אנחנו כמעט לא מתאמנים, זו תקופה שבה יש שלושה משחקים בשבוע, כך שמאוד קשה להתאמן כרגע. אנחנו עובדים עם אבי ריקן באופן אישי והוא יהיה בסגל", אישר טסלפפה והוסיף, "ריצ'רד בואטנג מחכה לעוד בדיקה וזה נראה לא טוב כרגע, עומר כץ אני מקווה שכבר בשבת יחזור".

מי שמכיר היטב את הירוקים הוא עידן ורד הוותיק שחזר לסגל במשחק הקודם. ורד ושאר הוותיקים בקבוצה שוחחו עם השחקנים הצעירים יותר. "אנחנו צריכים לחזור לבסיס ולמה שאפיין אותנו עד לפני שבועיים. לשחקנים הוותיקים יש חלק גדול, אנחנו צריכים לקחת אחריות וכל שחקן צריך לתת מעצמו", אמר הקשר שגם התייחס לזעם האוהדים, "אני מסכים איתם, זה לא נעים להפסיד. לפני שבועיים הכל נראה אחרת, אבל מאז אשדוד הכל הולך הפוך. יש פה סגל טוב וחבר'ה טובים, אני מאמין שהיום נראה את זה על הדשא ונצא לדרך חדשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully