וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירווינג דאג שיוסרו שלטי "אני יהודי גאה" ביציע: "בושה וחרפה"

עוד תקרית אנטישמית? אוהדים של יוטה חשפו את חילופי הדברים בינם לבין הכוכב השנוי במחלוקת: "באיזה עולם המסר 'אני יהודי גאה' הוא פוגעני?". דולב חזיזה הגיב: "שחקן חרא, בלי מוח"

קיירי אירווינג מופיע עם כאפייה למשחק של דאלאס נגד מילווקי/מתוך טוויטר

קיירי אירווינג הואשם יותר מפעם אחת באנטישמיות ולאחרונה אף הביע פעם נוספת את תמיכתו בפלסטינים על רקע המלחמה בעזה. אבל נראה שהפעם אפילו הכוכב השנוי במחלוקת לקח את זה צעד אחד רחוק מדי.

אברמי ציפל, יהודי-אמריקאי תושב סולט לייק סיטי שהגיע למשחק בין דאלאס ליוטה שלשום עם שלט עליו נכתב "אני יהודי גאה", נדהם לגלות שבמהלך הערב, אירווינג "דאג" שהשלט יוחרם ויוסר מהיציעים.

ציפל, יש לציין, ישב בשורות הראשונות ביציע והודיע עוד לפני המשחק שהוא וכמה מחבריו היהודים מתכננים "קבלת פנים חמימה" לאירווינג, "לאור כל מה שקורה בעולם כרגע". "אני יהודי ואני גאה בכך", קראו השלטים שהציגו הוא וחבריו.

לדבריו, אירווינג שבאותו משחק חזר מהיעדרות ממושכת בשל פציעה, "ראה את השלטים במהלך הרבה הראשון, ואמר לנו 'אין צורך להביא את זה למשחק'".

כעבור מספר דקות, מספר ציפל, "הגיעו מאבטחים מטעם דאלאס, אחרי שקיירי פנה אליהם, וביקשו מאיתנו לראות את הכרטיסים שלנו. אחרי שהצגנו אותם, דרשו מאיתנו להוריד את השלטים".

קיירי אירווינג לצד אוהדים יהודים של יוטה ג'אז. מתוך טוויטר, צילום מסך
עוד מקרה שנוי במחלוקת. קיירי אירווינג לצד האוהדים היהודים והשלטים/צילום מסך, מתוך טוויטר

חברי הקהילה היהודית בסולט לייק סיטי פרסמו סרטון מהמשחק בו נראה השלט הקטנטן מונף ביציע, ותייגו את בעלי דאלאס מארק קיובן, יהודי בעצמו, כשהם דורשים תשובות.

"השלט הזה כל כך קטן, שבקושי אפשר להבחין בו. באיזה עולם שלט קטן עם הכיתוב 'אני יהודי וגאה בזה', הוא פוגעני באיזשהו אופן?", כתבו, והעלו תמונה של אירווינג לבוש בכאפייה מלפני מספר שבועות, כשניסה לעורר מודעות לקורבנות הפלסטינים במלחמה: "רק כדי שנבין את ההיגיון - לו מותר ללבוש כאפייה במסיבת עיתונאים, אבל לנו אסור להניף שלט שאנחנו גאים ביהדותנו?".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן מכבי חיפה דולב חזיזה מגיב לסערה האנטישמית סביב קיירי אירווינג. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
שחקן מכבי חיפה דולב חזיזה מגיב לסערה האנטישמית סביב קיירי אירווינג/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

אירווינג, שהתאסלם בעבר, ידוע בארצות הברית כדמות מעוררת מחלוקת, בין היתר בשל דעותיו נגד יהודים. בעבר פרסם ברשתות החברתיות קישור לסרטון בעל תכנים אנטישמיים, וחולל סערה שבעיצומה הושעה על ידי ה-NBA.

אירווינג הוא גם תומך מוצהר בפלסטינים, והביע הזדהות עם תושבי עזה מספר פעמים בעבר במהלך סבבי לחימה עם ישראל.

מי שהגיב לסערה החדשה סביב אירווינג הוא שחקן מכבי חיפה דולב חזיזה, שכתב באינסטגרם: "חרא של שחקן, אפס מוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully